Kwik al over the place...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 13:56

Holy moses, ik dacht: laat ik Kaminka eens even gaan temperaturen, aangezien ze volgens mij een ontsteking in haar knie heeft.

Ik pakte de thermometer, haal het beschermhoesje eraf en ik hoorde meteen glasgerinkel.... O, o.
Ding bleek stuk, precies daar waar het kwik zit...

Resultaat, glas en kwik in mijn poetskist, glas en kwik op de grond, glas en kwik in mijn sokken...

En die kwikbolletjes laten zich ook nog eens niet makkelijk vangen! Ik heb al mijn NH talenten die ik niet heb, er op losgelaten, maar ik kreeg ze niet te pakken...

Met een nat doekje lieten de kwikbolletjes zich uiteindelijk inpakken en weggooien. Ik hoop dat ik alles heb gevonden.... kwik is nogal giftig geloof ik... Verward

Niet getemperatuurd dus. Boos!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 16:54

Gelukkig ben ik niet zwanger!

Ik hoop echt dat ik al die bolletjes heb gevonden, dat niet iemand straks enthousiast gaat vegen richting kuilgras... Scheve mond\

Ik heb thuis nog zo'n digitale voor mijn katten, die maar meenemen naar stal. Je moet daar toch zo'n ding hebben liggen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 09:54

Die thermometer zat in een stevig kunststof hoesje in mijn poetskist.

Een paar weken geleden kreeg mijn poetskist, niet geheel vrijwillig, vliegles van Toon en alles lag eruit. Waarschijnlijk is hij toen stukgegaan, heb er helemaal niet aan gedacht om dat ding toen te controleren.

Raar spul hoor, dat kwik!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, ComscoreBot, Dancyy, DotBot, Ghazella, GrapeshotBot, ista, lissssan, marjor, Mirranda, Momo94, pinto_1, Rije, YandexBot, Yentaah, YvonneV en 26 bezoekers