Wat kan het leven soms wreed zijn

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:35

Elanden zijn taaie beesten. Ze doen niet voor niets de elandproef met de Baby Benz... Knipoog

Mijn mams en ik hebben ook eens een hele dikke duif (formaat kip) recht onder de auto gehad. We reden de snelweg op en dat beest zat midden op de oprit. Hij bleef zitten en wij konden ook geen kant uit. We hoorden echt keihard 'PLOK' onder de auto. Wat een rotgeluid, kan er nog de rillingen van krijgen... Verdrietig

En hoeveel dode possums ik wel niet op de weg heb zien liggen in NZ. Possums zijn daar net ratten en de Kiwi's zijn ze liever kwijt dan rijk, maar toch. Zie je weer zo'n pluisbeest met pluimstaart plat op de weg liggen, kijk je toch even een andere kant op... Verdrietig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 22:40

Jura, ik ben nog erger dan jij hoor. Ik raap zelfs dode aangereden dieren op en leg ze in de berm. Ook al zijn ze al dood, dan hoeven ze nog niet platgereden te worden. Hoe vaak ik al wel niet van de fiets, het paard of uit de auto ben gestapt om egels, merels en eenden te verleggen...

Mijn collega's bij mijn vorige baan moesten altijd erg om mij lachen. Als het geregend had, lag de stoep langs de weg van station naar kantoor altijd vol met slakken. Die raapte ik dan een voor een op en dan legde ik ze in het gras. Zo'n rotidee als iemand met z'n grote schoen boven op zo'n huisje gaat staan... Krak - dat wil je toch niet?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, StonedRomy, wisja, YandexBot en 38 bezoekers