Therapeut wil me doorverwijzen, maakt me bang :'(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:30

belsje, ik kan me echt niet indenken dat er wat heel erg mis is met jou! ik zag je, en pas na een paar minuten dacht ik eraan, oja zij was het die daar problemen had met een of ander (wist het niet precies meer). maar het viel helemaal niet op. je wachtte af en toe wel een tijdje met antwoorden, maar je had me ervoor gewaarschuwd, en ik vond het absoluut niet storend.
ook gewoon in omgang, reacties, etc vond ik je heel erg normaal, net zoals de rest, en het was omdat ik het wist, dat ik het zag. anders niet.

ik ken nu je verleden en problemen niet, maar misschien (moet je zelf uitmaken, of dat in jouw geval past), zou ik helemaal stoppen met therapie en gewoon eens bij mezelf zeggen, ik ben normaal. misschien zit er wat niet helemaal correct in m'n hoofd, een paar functies, maar daar kan ik mee leven. er zijn mensen die het erger hebben. ik ben zoals iedereen en kan normaal communiceren, of iig niet storend, ik ga gewoon om met mensen en ook dieren, ik kan heel goed paardrijden Knipoog !!

zoals ik je zag, ik meen het, leek je me zo normaal, vriendelijk... het zou heel goed kunnen dat je thuis anders bent, maar als je je op meeting zo kan gedragen, kan het anders vast ook. je wordt er vast gelukkiger door, als je je gelukkiger kan voordoen. ik denk niet dat er iets mis met je is.

en ik kan het nu allemaal zo wel zeggen, en het is niet anders, en ik weet niet wat je doorgemaakt hebt... maar misschien kan je op een bepaald moment in je leven zeggen, het is genoeg. ik kan het aan. er is niks mis, anderen vinden me normaal dus dan ben ik dat. het is een hele denkommeslag, en praktische dingen belemmeren je misschien deels in je 'doen en laten'. maar ik heb je echt leren kennen als een heel leuk en 'gewoon' iemand! dat meen ik!!!

Enya - Daya :-)



ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:26

heel jammer dat je leven zo door anderen is 'verknalt'. ik heb het absoluut niet op therapeuten etc, ik ben erdoor nog dieper in de put geraakt, uiteindelijk heb ik mezelf eruit gewerkt.

misschien is het voor jou idd goed om een jaar helemaal weg te gaan! zoals je zelf zei Knipoog. daarna kan je nog altijd terug gaan studeren. misschien zelfs beter.
ik zeg het, ik kan niet tegen therapeuten, ik had ze niet echt nodig, was een andere reden, maar ze hielpen me echt serieus int slop.

Enya - Daya :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler, Petra_O, SemrushBot en 149 bezoekers