Last van mijn longen na ingeademde rook???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Last van mijn longen na ingeademde rook???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 20:12

Vanmiddag/namiddag ging mijn vader koken. Hij had vet in de pan gedaan en was toen achter zijn computer gaan zitten. De pan vergetend... Ik zat op de bank krantjes te lezen, en ik denk bij mezelf wat ruik ik toch, dus ik kijk naar de keuken, komt daar rook uit, ik loop ernaar toe.. SCHRIK ME HELEMAAL TE PLETTER!

KEI GROTE VLAM IN DE PAN!

Ik ben kei hard gaan gillen, "PAPA PAPA PAPA PAPA" 20 keer heel snel achter elkaar heel hard! DE vlam was bijna een halve meter hoog of zo!

Ik weet ook wel dat ik dan de deksel op de pan moet gooien maar ik was echt in paniek!

Maar goed, papa had de deksel erop gegooid, maar de rook ontwikkeling was enorm... Snel alle deuren en ramen opengezet! Maar vooral in de woonkamer (waar je bijna niet kunt luchten) ging een enorme rook wolk hangen. Ik heb er niet zo heel veel van ingeademd, had er in het begin ook niet echt last van, maar toen het heel erg werd begon ik te hoesten en toen kwam het in me op een handdoek voor mijn mond te houden!


Het hoesten hield gelijk op en had toen nergens meer last van...



Vanavond ging ik de hond uit laten en dan ga ik altijd hardlopen een rondje. Maar nu ging dat voor geen meter. Mijn longen voelde enorm zwaar en vol aan...

wat denken jullie zou dat door de rook komen? Iemand ervaring hiermee?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:15

Denk wel dat het er iets mee te maken heeft... maar even een vraagje, het vuur was toch niet meer aan toen je alle deuren en ramen open ging zetten he Verward

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 20:17

nee tuurlijk niet Knipoog de vlam zat alleen in de pan en die was vrijwel gelijk uit toen papa de deksel erop gooide Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:30

Ik denk dat dat wel aan de rook kan liggen. Als je er morgen nog last van hebt, maar even langs de dokter gaan denk ik.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:24

Ja, kan aan de rook liggen. Ik heb ook altijd last van mijn longen als ik in rokerige ruimtes ben geweest Boos!