Bio industrie!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wat vinden jullie van de bio industrie?

Goed, dieren verdienen geen goed leven
1 (2%)
Maakt me niet uit. ( zet dan in je bericht waarom )
2 (5%)
Zwaar slecht!
32 (80%)
anders namelijk:
5 (12%)

Totaal aantal stemmen: 40


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Bio industrie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:40

Zijn jullie ook tegen de bio industrie???? Boos! Boos! Boos!
Ga dan naar wakkerdier.nl en print de handtekeningenlijst uit. Ga in je buurt lang de huizen en verzamel die handtekeningen. Want de bio industrie mag niet meer het is pure dierenmishandeling

Ga alsjeblieft langs die huizen want als ik zoiets zie kan ik er echt niet tegen. Ik hoop dat jullie er ook zo over denken

Bedankt alvast!!! OK dan!
Laatst bijgewerkt door iloveperry op 08-09-03 19:53, in het totaal 2 keer bewerkt

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:42

kijk maar weer bij de poll

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:59

zo weer beter???

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:20

pienV schreef:
Makkelijk he om te oordelen over iets waar je absoluut geen verstand van hebt! Heb je ooit wel eens de moeite genomen om te gaan kijken op een boerenbedrijf? Als je weet wat die mensen allemaal doen voor hun dieren... Koeien moeten ook in de vakantie en op zondagen en andere vrije dagen gemolken worden. Kippen leggen ook op die dagen gewoon hun ei. Varkens willen ook op die dagen gewoon hun voer! De mensen die deze dieren verzorgen zijn NOOIT vrij maar staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar klaar voor hun dieren!
Natuurlijk vind je dat niet op de site van wakker dier. Daar staan alleen maar negatieve verhalen. Daar laten ze je foto's zien die echt niet meer van deze tijd zijn.

Prima hoor dat je een mening hebt. Als iedere Nederlander gewoon meer wil betalen voor zijn lapje vlees of zijn ei dan laten wij de boel toch los lopen. Geen probleem, weet je in ieder geval zeker dat je te maken krijgt met nog veel meer ziekten. En wel eens van voedselveiligheid gehoord?

Het is zo simpel mensen te veroordelen. Als je maar nooit vergeet dat er zonder deze groep mensen geen eten zou zijn. Misschien zou het goed zijn dat er eens een tijdje honger zou komen. Dan weet je weer waar het vandaan komt!


em ja ik kom zelf van de boerderijen dus ik weet wat daar gebeurt!!! Scheve mond
En nee ze hebben geen vakantie maar dat is nog geen reden om kippen in kleine hokies te proppen om meer geld te verdienen of om kalveren in kisten te stoppen voor wit vlees!!!!! Boos!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:27

mobick schreef:
Niet iedere boerderij is hetzelfde en het is de vraag die het product maakt dus wijst maar beter naar jezelf dan naar de producent.


leg uit! ik snap em niet moet ik mezelf op de kop geven omdat ik tegen bio industre ben? Verward

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:41

nee oke dan snap ik het ook weer!!! Ben ook wel blij dat wei meestal diervriendelijk vlees eten zeg maar. Bedankt voor de uitleg!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:48

oke bedankt voor al jullie reacties alvast!!! kan ik goed gebruiken voor mijn spreekbeurt en ik vin het mooi om te lezen wat jullie er van denken

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 18:25

ZO ff een mega SCHOP!!!!!

kunnen we nu heir weer verder discuseren? Pling

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 19:17

uh waarom niet???
en hoezow slotje? dit is een topic waat je gewooon kan duscureren over die bio industrie! en als het jou niet intereseert moet er een slotje op?

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Bellatrix, ComscoreBot, dinek123, EmptyWords, nicole_floor, Paloma_Janet, Polarize, valonka, YandexBot en 176 bezoekers