Wat doe je als je Blind Date tegenvalt?.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Wat doe je als je Blind Date tegenvalt?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 12:45

Wat doe je dan?.

Je hebt afgesproken op een centrale plek je ziet hem staan en denkt NEEEEEE. Wat doe je dan ga je toch met hem uit/eten of ren je weg.

Vind het niet netjes op weg te rennen misschien is hij wel erg tof en kan het een hele gezellige date worden.

Wat zou jij doen?.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:50

Are you brad? I'm Alex ...

Oke, ff serieus, gewoon die dag/date afmaken. Niet netjes om weg te lopen en wie weet is die persoon wel zo charmant of zegt hij/zij; hoi, je had een afspraak met broer/zus? Volg mij maar ff, (verhaal) En dat blijkt een ontzettend lekker dinge te zijn.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:53

Ten eerste zla ik nooit gaan blind daten nooit! Haha!

Maarja kan opzich wel gezellig worden, ik zou het het ergste vinden als hij allemaal stomme dingen verteld en je niet met hem kan lachen. Is hij lelijk maar wel grappig heb je het toch nog gezellig Haha! en anders zou ik me opeens toch niet zo lekekr voelen Schijnheilig

Ann

Berichten: 13246
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:57

Je kunt toch de afspraak door laten gaan, misschien houdt je er een gezellige kennis/vriend aan over, als het echt niet klikt, gewoon eerlijk over zijn Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:00

Gewoon door laten gaan. Wie weet klikt het toch.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:03

Hmmm hij moet heel erg zijn wil ik hem voorbij lopen met het idee van : Ik ken jou niet...... Mss wordt het ooit nog wel wat! Ik zou er gewoon een gezellige avond van maken en wel eerlijk blijven. Dus ook niet zeggen van ik vind het leuk als ik het niet leuk zou vinden!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:52

Ik zou denk ik wel gaan... behalve als hij er heel onguur en eng uitziet Bloos dan heb ik wel zoiets van: wegwezuuuuuuuuuuuuh!! Lachen banketstaaf voor hem, maar toch... Bloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Wat doe je als je Blind Date tegenvalt?.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:56

Prisca schreef:
Wat zou jij doen?.
als je het risico niet wilt lopen moet je niet aan blinddates beginnen. ik vind het onfatsoendelijk om weg te rennen. dus als je daar bang voor bent, moet je niet blinddaten, toch?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 14:06

Ik zou niet weglopen pepeijn zorg wel dat ik van te voren een foto heb gezien. Ook makkelijk als je wilt afspreken.

Ik vind het altijd wel spannend je leert toch zo mensen kennen. Soms spreek je ze erna nog wel en soms ook niet.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:08

Als ik een blind-date heb, zorg ik dat ik van te voren iig een foto heb gezien

oke is niet helemaal meer een echte blind-date maar ja, anders heb ik nml geen flauw idee met wie ik een blind-date heb, en loop ik hem mis ofzo

of als een vriendin een blind-date regelt, dan hoef ik niet perse een foto te zien, dan weet ik iig dat het goed zit!

maar iemand die ik bv via internet ken en daar een blind-date mee zou hebben, wil ik dus echt wel eerst van te voren foto's hebben gezien en op msn en aan de telefoon hebben gesproken, zodat ik iig weet dat het klikt, hij hoeft niet superknap te zijn, maar dan weet ik iig wat ik kan verwachten.

maar ja heb via internet nog geen blind-date gehad, die blind-dates die ik heb gehad waren door vrienden/vriendinnen geregeld, en die zijn nog nooit tegengevallen!
is altijd een leuke avond geworden, of meerdere avondjes..... Knipoog

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:08

Nou just go fot it

En anders steek je een deegroller in je tas, voor het geval dat ie bijtgraag blijkt te zijn Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 14:11

haha Petit heb een honkbalknuppel bij me hoor slaat beter OK dan! .

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:13

Haha!

Ik heb ook twee keer met iemand afgesproken.

De eerste keer samen met mijn vriendin op een station met een gozer, ieuw dat was z'n griezel ik had een vriend gesmst dat ie ons moest redden, dus die kwam ons halen en zei dat er wat gebeurd was dat we mee moesten komen, Ah gered Haha!

En nog een keer een blind-date was ook zón griezel moest ik ook nog mee naar de bios ik schaamde me dood, hij had van stekeltjes en zón hoog water broek aan en ouwe sportgympen whaaaaaaa
Was de eerste maar ook meteen de laatste keer.

Heb nu gelukkig een lieve vriend dus aan blind-date doe ik niet meer OK dan!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 14:13

Maar heb jij een tas waar die in past Knipoog

Ach ga gewoon met het idee we zien wel, kan het alleen maar positief uitvallen Lachen

Is het niets, ben je ook weer een ervaring rijker Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:12

Al zou het niet klikken tussen jou en deze persoon of denk je.. bleeeeh.. moet ik niets van hebben. Laat de date dan toch gewoon doorgaan en probeer er gewoon een leuke dag/avond van te maken.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:33

ik heb het 1x gehad alleen we hadden wel afgesproken om beiden niet alleen te komen en best banketstaaf want ik ben er even later vandoor gegaan met een vriend van hem die mee was ... erg leuke tijd mee gehad maar was het toch niet ...
nu heb ik ondertussen al weer bijna 3 jaar een relatie met mijn tweede "blind- date" (overigens wel eerst een foto gehad) dus doe er nu niet meer aan

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:38

Blind Dates doe ik NOOIT meer! 1x gedaan, foto gezien, gebeld en gemaild en het leek echt een leuke gozer. Nou, hij was een oliebol echt waar... kwam niks zinnigs uit en hij was nog lelijk ook, afknapper tot en met. Heb hem zodra hij weer weg was geblockt. De volgende keer zou ik echt keihard wegrennen, maar wees gerust: er kómt geen volgende keer. Iemand ontmoeten ok, maar met als doel blind date, dat doe ik echt niet meer.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:43

Dylan en ik hebben elkaar ook via een bijna blind-date leren kennen.
Via een collega van mij zijn we aan het mailen gegaan en ik heb ook wel een foto van hem gezien voordat ik hem ontmoette. Toch was ik bij onze eerste afspraak zo bang voor de blind-date dat ik naar mijn mama ben gevlucht. De tweede keer durfde ik wel thuis te blijven en nu zijn we al weer 4 jaar samen......
Ik weet wel dat als zijn uiterlijk mij niet had aangestaan, ik toch iets minder aardig had gedaan en als het dan ook nog niet had geklikt, had ik hem wel binnen een uurtje de deur uitgewerkt....

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:11

heel hard wegrennen...

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:13

He he ik zou hetzelfde doen als Moosje Haha! *evilgrin*
Best wel gemeen maar ja ...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:17

Ik zat in die situatie, had wel een foto van hem gezien, maar eigenlijk leek ie daar irl niet zoveel op. Vond hem er ronduit lelijk uit zien, maar ik vond het ook zo sneu om weg te rennen (kwam met de trein aan en zag hem al staan, had dus kunnen blijven zitten) Dat deed ik niet helaas, ik gaf hem het voordeel van de twijfel, ben met hem naar de bios geweest en dat was niet zo'n slim idee. Zijn handen gingen naar plekken waar ie niet mocht komen en ik was te bang om er iets tegen te doen. Nouja, verder niets echt ergs gebeurd. Dit was gewoon een erg niet-leuke ervaring. En ja, mijn eigen achterlijke stomme naïeve schuld (dus dat hoef je me niet meer te vertellen, heb mezelf al vaak genoeg voor m'n kop geslagen)
Voor mij geen blind dates meer, maar als ik er ooit per ongeluk toch nog een mocht hebben en die jongen ziet er al niet leuk uit, volgens mij ren ik dan toch wel heel hard weg. Heb m'n lesje nu wel geleerd.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:29

DeesDeBest schreef:
Are you brad? I'm Alex ...


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* magnifiek is die!!!! Haha!
toch nog proberen iets van te maken, maar als hij jouw wel ziet zitten, niet té vriendelijk doen!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:43

Ik heb dat dus wel een keer meegemaakt. Ik had die jongen via internet leren kennen en we hadden op het station afgesproken.
Ik zag hem aankomen en wilde eigenlijk al gillend wegrennen. Echt niet mijn type en bovendien bleek hij bijna 10 jaar ouder te zijn. Ik ben nog wel met hem uit eten geweest, maar heb het daarbij gelaten...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:46

DeesDeBest schreef:
Are you brad? I'm Alex ...


Dat wilde ik zeggen jaaaaah Haha!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:51

Heb ooit samen met een vriendin wel eens een Blind-date laten staan, we deden dat altijd samen.
Eigenlijk is het altijd wel een leuke avond geworden, was ook nooit de bedoeling er een lief ofzo aan over te houden ...

Maar die ene keer. Een arrogante zak, met een enorme eigendunk, opschepperig tot en met ....
Toen hebben we de achteruitgang van een winkel in Antwerpen gebruikt ... kregen we ineens een smsje of we hem niet leuk vonden. Heeft hij toen ook eerlijk antwoord op gekregen.

Mijn goede jonge tijd Schijnheilig