Ik ben er weer!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 11:39

Er was nog even twijfel of er wel vliegtuigen zouden vertrekken gisteren, maar (helaas) ze vertrokken dus wel...wat een afknapper dat weer hier!!! Op Kreta was het nog lekker tusen de 28 en de 35 graden...hmmm...nou ja, je kan niet alles hebben, ik kan nu tenminste weer lekker naar mijn pukkie toe. Haha! Maar ik heb een fantastsiche vakantie gehad, we zijn lekker bruin, blond en uitgerust...voor zolang dat duurt...(het uitgerust zijn) Ze moesten ons er eht van weerhouden om niet van de aankomsthal weer meteen door te stormen naar de vertrekhal om te kijken of we nog een last minute konden boeken...*grinnik*


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 16:19

We waren in Chersonissos (erg toeristisch maar vindt Jan wel gezellig, lekker stappen enzo) maar we hebben ook een auto gehuurd om een beetje te toeren, errug leuk!!! En Chersonissos zelf is ook erg gezellig als je er eenmaal een paar mensen leert kennen, lachen!!! Voor ieder wat wils...Jan stappen ik shoppen... Haha! ... Knipoog


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:29

Uhoh...wel op (vrij) lage comfy slippers/sandaaltjes gelopen...die zitten dan echt het lekkerst...stoute Vikki...wat zal de fysiotherapeute morgen zeggen...hellup... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Rebecca, Bloemetje75, Googlebot, Gypsy, karinmanon, leenleen11, Lis_Ol, Mariett, meggiemeg, Mnoonn, Roosch, SassyMoon, Selina, SemrushBot, soesie, stella92, T3mptation, Verara, waikiki_6, xPearl, YandexBot en 122 bezoekers