Hoe 'automatisch afmelden' msn messegner uit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Hoe 'automatisch afmelden' msn messegner uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 17:43

Hoi,

We hebben sinds kort een nieuwe computer. Erg mooi natuurlijk OK dan! , maar ik heb mij een keer automatisch aangemeld en nu wordt elke keer op deze computer mijn messegner geopend en kan dus iedereen in mijn mail speaken. Ik ben niet de enige die de computer gebruikt. Ik heb al gezocht, maar kan niks vinden.

Weet iemand hoe je dit eruit kan krijgen. Ik start outlook op om verbinding te krijgen met de server. Hoop dat ik het goed uitleg. En daarna gaat messegner zich ook automatisch aanmelden En da's niet de bedoeling natuurlijk.

Als iemand mij zou kunnen helpen. Graag. Heel erg bedankt *LOL* OK dan!

Groetjes Myke

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:45

Moet je naar Extra gaan, daarna naar opties en dan kun je ergens het vinkje uitzetten bij automatisch aanmelden Lachen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:46

Oh, koel, dan ga ik dat eens even nakijken. Bij de computer beneden hadden we dat namelijk ook, had ik in een haastige bui snel op enter gedrukt Tong uitsteken. Ik had toen maar m'n wachtwoord van msn veranderd, aangezien ik die optie niet vinden kon Bloos

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:00

Ynzo schreef:
Oh, koel, dan ga ik dat eens even nakijken. Bij de computer beneden hadden we dat namelijk ook, had ik in een haastige bui snel op enter gedrukt Tong uitsteken. Ik had toen maar m'n wachtwoord van msn veranderd, aangezien ik die optie niet vinden kon Bloos

Echt weer iets voor jou Haha!
Dat zou een mooie zijn, dat het niet een optie van MSN was, kan iedereen alles zien *LOL* (staan er interensante dingen in dan?)

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:04

Nou, op zich is het niet zo een ramp, maar dat zou betekenen dat als m'n vader op zijn profiel [zo een XP ding, dat iedere gebruiker z'n eigen instellingen heeft ofzo] inlogd [dat is dus elke keer als hij gaat computeren Tong uitsteken] dat dan mijn msn gaat opstarten, wat betekend dat de msn op mijn computer uitgaat, dus dan gaan al die mensjes met paps praten Scheve mond

Nu hebben we dus ook maar de optie uitgeschakeld dat msn opstart bij het aanzetten van je compu. Veiligheid voor alles enzo natuurlijk Tong uitsteken