Dit gaat niet goed en niemand thuis..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Dit gaat niet goed en niemand thuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 20:43

Sinds gister laat in de middag heb ik erge last van mijn keel. Vanochtend toen ik opstond had ik een beetje hoofdpijn erbij gekregen...
Ik kon niet gaan slapen omdat ze hier de badkamer aan het verbouwen zijn dus heb ik eigenlijk de hele ochtend achter de pc gezeten maar ik ging na een tijdje kapot van de hoofdpijn en nekpijn.
Sinds ongeveer 3 uur is het heel erg geworden en ben ik gaan slapen, de loodgieter was weg dus geen lawaai meer. Ik had het ook vanaf ongeveer 3 uur ijskoud. Ik lag met een broek, een mallot eronder, een t-shirt met lange mouwen en een dikke trui onder een dik dekbed maar ik bleef het ijskoud hebben.
Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en werd ik wakker gemaakt voor het eten. Ik kreeg amper een hap door me keel.. Een paar aardappels en ik kreeg ontzettend buikpijn dus ben weer naar bed gegaan.Nu ga ik echt kapot van de pijn in mijn hoofd en nek, heb het ijskoud en heb overal kramp vooral in mijn benen. Mijn ogen zijn dik en ik kan ze amper open houden maar ze doen ontzettend zeer.
Mijn moeder heeft aan mijn voorhoofd gevoeld en mn wangen, en ik was bloedheet.. Terwijl ik het nog steeds IJS en IJSkoud heb. Elke keer als ik opsta zie ik zwart voor mijn ogen en alles draait. Ongeveer een half uurtje geleden wilde ik opstaan om wat water te pakken, toen ik ging zitten werd ik duizelig en volgens mij viel ik flauw... Ik weet er bijna niks meer van maar ik lag half naast mijn bed en mijn glas was omgevallen, en er zit een barst in..
Er is op dit moment niemand thuis en ik kan ook niemand bereiken. Behalve mijn vader, maar die zit in Londen dus daar schiet ik verder niets mee op...
Weet iemand wat er met me aan de hand kan zijn en wat ik het beste kan doen? Ik ben hartstikke bang en heb het ijskoud, maar toch lopen de druppels zweet van mijn voorhoofd... Ik durf niet meer te gaan slapen, bang dat er wat gebeurt.. Huilen Help me alsjeblieft...
Mijn moeder is tennissen en heeft haar mobiel uitstaan. Mijn zus en haar vriend zijn bij de moeder van haar vriend.. En waar mn broer uithangt dat weet ik niet.
Ik ben zo bang...


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 20:51

Ik heb wel wat familie in de buurt wonen maar die zijn allemaal naar de wedstrijd van mijn moeder kijken (tennis dus..)
Als ik de huisarts bel krijg ik een antwoord apparaat met de openingstijden en dat als het dringend is ik naar de huisartsenpost van het ziekenhuis moet bellen.
Ik ga nu even mijn temperatuur opmeten...


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 21:09

Ik kan gewoon helemaal niemand bereiken... Als je ze niet nodig hebt zijn ze der maar als je ze wel nodig hebt niet..
Ik denk dat ik idd maar even een Iboprofen slik en maar weer in mijn bed ga liggen wachten tot mijn moeder thuiskomt.. hopelijk snel..
toch bedankt voor jullie tips!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 12:16

Nou ik ben gister avond gewoon in slaap gevallen ookal probeerde ik wakker te blijven. Toen mn moeder thuiskwam heeft ze me wakker gemaakt om te vragen hoe het ging. Intussen had ik het bloedheet gekregen en toch rilde ik van de kou. Scheve mond Was een heel vreemd gevoel.
Ik heb alles tegen mijn moeder gezegd en ik heb een Iboprufen gekregen, ik kon ze zelf namelijk niet vinden dus kon er zelf geen innemen. Ik ben daarna weer gaan slapen en heb de hele nacht gewoon goed doorgeslapen.
Vanochtend toen ik wakker werd was het eigenlijk al een stuk beter, mijn koorts was zo goed als weg. Alleen een erg opgezwolle keel en nog erge hoofdpijn.. Maar ik dacht dat ik wel kon rijden. (ponyclubles..) Dus ben gewoon gaan rijden. Toen ik ging draven werd ik wel heel duizelig dus heb t maar bij stappen gehouden en na een half uurtje ben ik er toch maar af gegaan...
Nu heb ik wel weer koorts (niet zo hoog als gister avond gelukkig..)
Ik heb net wat gegeten.. kreeg ook amper weer wat door mijn keel en heb weer heel erg last van mn buik en ben misselijk, ben dus bang dat het er zo weer uit komt... Maar gelukkig gaat het alweer een stukje beter dan gister avond.
Ga zo maar weer lekker in mn bedje liggen, maar wilde jullie toch even laten weten hoe het met me gaat..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 14:57

Ik hoop dat t snel over is aangezien ik de 13e op auditie moet. Boos!
En nu kan ik dus écht niet zingen... Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ecudes en 85 bezoekers