1 op 6 nederlanders is winkeldief

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

1 op 6 nederlanders is winkeldief

ja ik heb al wat (kleinigheidje) gestolen
44 (36%)
Neen ik heb nog nooit wat gestolen
78 (63%)

Totaal aantal stemmen: 122



Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:58

Niet bewust met voorbedachte rade iets gestolen, maar wel van die dingen die ik hierboven ook al aangehaald zie.
Iets dat je even in je tas gestopt hebt om je handen vrij te hebben en het vervolgens glad vergeten.
Een krat bier op de grond zetten, 1 flesje op de band, netjes zeggen dat je een krat hebt, als die muts het dan niet aanslaat, dan is het ook haar eigen schuld hoor.
Laatst nog een prullenbak bij de Blokker. Zelf deksel en bak bij elkaar zoeken, apart geprijsd, geef het netjes allebei met de streepjescode naar voren, ze scant alleen het deksel. Tja...
Als ik in een goede bui ben wil ik zoiets nog wel eens zeggen, maar dit was zo'n enorme simpele ziel en ook niet erg vriendelijk, ik had al 10 minuten staan wachten omdat de klant voor mij iets ingepakt wilde hebben wat ze vreselijk onhandig deed en ik was al sjaggo, dus ze kon er wat mij betreft in zakken.

Denk dat op deze manier nog veel meer dan 1 op de 6 Nederlanders een winkeldief is. Winkelpersoneel is af en toe ook wel vreselijk stom en heeft een hoop 'diefstallen' aan zichzelf te danken....

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:27

Boygirl: ik kan werkelijk waar geen touw aan je verhaal vastknopen...
Leestekens, hoofdletters en iets minder spellingsfouten zou prettig zijn. Lachen

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:25

boygirl schreef:
zo beter?


OK dan!
En als je nou ook nog hoofdletters en leestekens gebruikt zou het helemaal super zijn! Lachen

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:57

Boogiegirl: Je ouders hebben zich nooit afgevraagd hoe je aan "al die leuke spulletje voor op je kamer" kwam?

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers