Satanisme

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:53

snowdon schreef:
nee, ik concludeer dat t niet op jou van toepassing is en ik mag aannemen dat jij dat ook vind, anders ben je niet geloofwaardig Tong uitsteken
nee hoor dat vind ik niet, maar het is me nu wel duidelijk dat je een echte satanist bent Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:00

Allen voor een en God voor ons allen?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 12:04

SuperPepeijn"]
[quote="snowdon schreef:
*ervanuitgaan de dat jij geen egoist bent SP, is jouw onderschrift niet op jou toepasselijk Tong uitsteken *
jij concludeert dat mijn onderschrift op mij van toepassing is, niet ik Knipoog
[/quote]

Jij zegt:

IK denk als IK kijk in de spiegel, daar staat een geweldige VENT.

Nou dat is toch behoorlijk richting je zelf toch?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:50

Fasel schreef:
Jij zegt: IK denk als IK kijk in de spiegel, daar staat een geweldige VENT. Nou dat is toch behoorlijk richting je zelf toch?
nee dat zegt Peter Blanker, niet ik Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:03

SuperPepeijn"]
[quote="Fasel schreef:
Jij zegt: IK denk als IK kijk in de spiegel, daar staat een geweldige VENT. Nou dat is toch behoorlijk richting je zelf toch?
nee dat zegt Peter Blanker, niet ik Knipoog
[/quote]

Hahahahaha Haha!. Ja, daar heb je wel gelijk in. Toch moet die tekst je op de een of andere manier aangesproken hebben...

On-topic: Satanisme,

Ik vind het eng en ik denk ook dat het iets is waar je beter niet mee in aanraking kunt komen. Ik heb er het een en ander over gelezen en gehoord (zowel positief als negatief) en wil er niets mee te maken hebben in ieder geval.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:04

Lovely schreef:
Allen voor een en God voor ons allen?


Ieder voor zich en god voor allen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:05

SuperPepeijn schreef:
nee hoor dat vind ik niet, maar het is me nu wel duidelijk dat je een echte satanist bent Tong uitsteken


dan weet je meer als/dan mij Schijnheilig Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:11

snowdon"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
nee hoor dat vind ik niet, maar het is me nu wel duidelijk dat je een echte satanist bent Tong uitsteken


dan weet je meer als/dan mij Schijnheilig Tong uitsteken
[/quote]

"dan ik" is het Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:20

AnneOmie"]
[quote="Lovely schreef:
Allen voor een en God voor ons allen?


Ieder voor zich en god voor allen Haha!
[/quote]

Allen voor een en een voor allen!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:23

Renske20 schreef:
"dan ik" is het Tong uitsteken
goede beheersing van de nederlandse taal is schijnbaar geen vereiste om satanist te zijn. Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:25

Volgens mij bij geen enkel geloof, is het niet? En ik zie mijzelf niet als satanist (verschrikkelijk woord btw) en zou dus ook niet eens naar eventuele eisen leven Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 14:19

SuperPepeijn"]
[quote="Fasel schreef:
Jij zegt: IK denk als IK kijk in de spiegel, daar staat een geweldige VENT. Nou dat is toch behoorlijk richting je zelf toch?
nee dat zegt Peter Blanker, niet ik Knipoog
[/quote]

dan zou ik er onder zetten 'zegt Peter Blanker'. Want dan begrijpen wij het ook Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 14:35

Fasel"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Fasel schreef:
Jij zegt: IK denk als IK kijk in de spiegel, daar staat een geweldige VENT. Nou dat is toch behoorlijk richting je zelf toch?
nee dat zegt Peter Blanker, niet ik Knipoog
[/quote]

dan zou ik er onder zetten 'zegt Peter Blanker'. Want dan begrijpen wij het ook Haha!
[/quote]

dit staat er:

Ik denk als ik kijk in de spiegel: "Daar staat een geweldige vent"
't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent!
-Peter Blanker

lijkt me duidelijk dat de tekst dan van Peter Blanker afkomstig is en niet van SP zelf, anders zou er geen Peter Blanker onder staan maar SP....

zelfs ik (blonT) snap dat Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 14:37

Jawel, maar gezien het feit dat we allemaal weten hoe goed SP zichzelf vindt Schijnheilig , weten we dat ie dat Peter Blanker er ook alleen maar om te sussen onder gezet heeft Haha!.

Dus ja, dan kan ie beter nog duidelijker zijn Haha!

Extreme duivel I am the Devil now SP Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 14:40

En ik snap nog steeds niet wat voor egoisme hij heeft ontdekt in die punten van het satanisme. Scheve mond

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:01

oei delicaat onderwerp maar toch wil ik ff reageren!!

iedereen mag toch geloven waar ie zelf in wil geloven, al ben je christen, islam, jood, anders gelovig of zelfs satanist, ja aanbid allemaal iemand alleen zegt een satanist rare woorden die een mens zowat niet begrijpt maar goed..ieder voor zich

ik zelf kenDE persoonlijk een satanist en toen ik het te weten kwam was ik daar niet bepaald blij mee want het is toch iets schrikwekkends waar je eigenlijk als mens niet in aanraking mee wil komen met dat woord "duivel"want stel je maar voor dat je in de hel belabd ipv op een roos wolkje leeft, mijn visie!!

ik heb wel een paar dingen geleerd!!

een satanist loopt niet te koop met zijn geloof en dringt het niet op
een satanist is er heilig van overtuigd dat wat ie werkelijk vraagt ook gebeuren zal
als een satanist iets 'vraagt' zoals dat keurig heet is er altijd een payback time en die zijn meestal niet min!!
een project van een satanist is geheim en mag niemand weten tenzij die persoon ermee te maken heeft want als het niet stil gehouden kan worden word het gevraagde tegen jouw gebruikt!!

zo weet ik nog wel veel meer maar goed, is bokt eigenlijk niet iets voor paarden?? Schijnheilig

en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben geen satanist, absoluut niet, ik ben gewoon iemand met een gezond portie verstand
dank je
Clown

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:41

Darkfairy666"]
[quote="isabelle schreef:
ik heb wel een paar dingen geleerd!!

een satanist loopt niet te koop met zijn geloof en dringt het niet op
een satanist is er heilig van overtuigd dat wat ie werkelijk vraagt ook gebeuren zal
als een satanist iets 'vraagt' zoals dat keurig heet is er altijd een payback time en die zijn meestal niet min!!
een project van een satanist is geheim en mag niemand weten tenzij die persoon ermee te maken heeft want als het niet stil gehouden kan worden word het gevraagde tegen jouw gebruikt!!



en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben geen satanist, absoluut niet, ik ben gewoon iemand met een gezond portie verstand
dank je
Clown

daar gaat het satanisme helemaal niet over, heeft 1 van julie weleens iets erover gelezen of gehoord? volgens mij niet, want julie verwachten volgens mij allemaal dat wij satanisten met ze allen een maandelijkse orgie met satanisch ritueel ingesloten hebben, waarbij we in de naam van satan dingen doen Verward als ik julie "heilige bokkers" was, dan zou ik eerst maar eens informatie zoeken over een onderwerp voordat ik ergens op reageer. Extreme duivel en alsof wij satanisten geen gezond portie verstand hebben Verward ik heb een hoger IQ als de gemiddelde nederlander.
[/quote]

je bedoeld zeker dan de gemiddelde nederlander......

ik ken mensen die "Satanist" zijn, maar sorry, ik vind het echt helemaal nix, het spreekt me niet aan (alhoewel ik sommige 'regels' zoals hier egrens eerder zijn genoemd wel oke vind, anderen nix opdringen etc, blz 1 geloof ik?)

maar om nou 666(wat dus niets met de duivel te maken heeft, zoals ook SP hier al heeft uitgelegd) vind ik een beetje overdreven....

ik heb in 4 Havo voor Levensbeschouwing(godsdienst dus, christelijke school he) een spreekbeurt gedaan over Satanisme, we hebben zelfs ruzie gemaakt met de conrector, omdat die er zo tegen was, uiteindelijk mocht het toch, dus ik heb me er toen serieus in verdiept ivm die spreekbeurt, maar nee, ik kan me er niet echt in vinden....

wel ben ik er achter dat veel mensen zich satanist noemen, om zich af te zetten tegen ouders/familie/vrienden of omdat ze graag 'anders' willen zijn dan de rest, en dus niet zozeer omdat het satanisme hen zo aanspreekt.[/b]

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:43

helaba, zo uitvallen hoeft nou ook weer niet hoor en nee, wij bokkers denken niet dat je maandelijks in een kringetje zit en opdrachtjes krijgt van, jij doet dit en jij doet dat!! ik heb trouwens nog niemand horen zeggen dat de duivel een vrager is, nope hij is een helper volgens jullie net zoals God ook nooit vraagt maar helpt, allee ga ik vanuit!!

maar 1 ding weet ik wel, alle satanisten die ik kende zeggen alktijd van dat er een payback time is en nog iets, je hebtr zwarte magie en rode magie en jaja, ook nog witte maar daar ga het nu niet om en daar zitten vele verschillen tussen hoe men rituelen uitvoert!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:47

Darkfairy666"]
[ ik heb een hoger IQ als de gemiddelde nederlander.
[/quote]
maak dat dan maar eens waar en reageer eens wat genuanceerder tegen ons. Wij zijn nu namelijk bezig met ons erin te verdiepen, en we veroordelen het niet zozeer, sommigen onder ons leggen rustig uit dat ze het niet zien zitten. Dat is toch hun goed recht?
Of had Renske soms gelijk toen ze dit zei:
[quote="Renske20 schreef:
[
wel ben ik er achter dat veel mensen zich satanist noemen, om zich af te zetten tegen ouders/familie/vrienden of omdat ze graag 'anders' willen zijn dan de rest, en dus niet zozeer omdat het satanisme hen zo aanspreekt.[/b]

Want nu ben je bezig je tegen ons af te zetten door ons "heilig" te noemen.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:15

Vrouwelijke satanisten
Een vrouwelijke satanist is een ware meesteres in de kunst van de verleiding, ze zal er alles aan doen om er zo leuk en zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien. Zo windt ze alle mannen om haar vinger.en kan ze hier haar voordeel mee doen. Zij is zich heel erg bewust van haar vrouwelijke schoonheid. Ook hier neemt ze een balansfactor in acht. Als ze ongeveer twee meter is en er nogal streng en bars uitziet, zal ze zich richten op wat onderdanige mannen die onder de indruk zijn van haar verschijning en zal ze er voor zorgen dat ze in alle keuze van haar kleding en voorkomen ook zo dominant mogelijk eruit ziet. Zij zal nooit voor een lief keukenprinsesje doorgaan. Is ze ontzettend knap, dan zal ze dat gebruiken om de aandacht op zich te vestigen, en zich zo sexy mogelijk kleden. Is ze wat lelijk of een beetje een dik propje, dan hangt ze het gezellige, leuke vrouwtje uit, dat zo ontzettend goed kan koken om zo mensen naar zich toe te trekken. Een sataniste kiest haar ‘volgelingen’ dus met zorg uit, daarbij haar eigen capaciteiten als leidraad nemend.


Nou volgens mij ben ik dan Satanist??!! Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:17

Desiree schreef:
En ik snap nog steeds niet wat voor egoisme hij heeft ontdekt in die punten van het satanisme. Scheve mond

lees: verklaring 1, 4 en regel 4, 8. en dit is nog wel in de propaganda. verder vind ik verklaring 5 niet bepaald constructief. hoe dan ook, je zal het ook dit keer wel niet me eens zijn. al is het alleen al omdat ik het zeg Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:20

Darkfairy666 schreef:
ik heb een hoger IQ als de gemiddelde nederlander.
als dat al zo is, wat ik ten zeerste betwijfel gezien de manier waarop je schrijft, dan zegt dat niet zozeer iets over jou, maar over de gemiddelde nederlander Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:24

Suzanne F."]
Vrouwelijke satanisten
Een vrouwelijke satanist is een ware meesteres in de kunst van de verleiding, ze zal er alles aan doen om er zo leuk en zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien. Zo windt ze alle mannen om haar vinger.en kan ze hier haar voordeel mee doen. Zij is zich heel erg bewust van haar vrouwelijke schoonheid. Ook hier neemt ze een balansfactor in acht. Als ze ongeveer twee meter is en er nogal streng en bars uitziet, zal ze zich richten op wat onderdanige mannen die onder de indruk zijn van haar verschijning en zal ze er voor zorgen dat ze in alle keuze van haar kleding en voorkomen ook zo dominant mogelijk eruit ziet. Zij zal nooit voor een lief keukenprinsesje doorgaan. Is ze ontzettend knap, dan zal ze dat gebruiken om de aandacht op zich te vestigen, en zich zo sexy mogelijk kleden. Is ze wat lelijk of een beetje een dik propje, dan hangt ze het gezellige, leuke vrouwtje uit, dat zo ontzettend goed kan koken om zo mensen naar zich toe te trekken. Een sataniste kiest haar ‘volgelingen’ dus met zorg uit, daarbij haar eigen capaciteiten als leidraad nemend.


Nou volgens mij ben ik dan Satanist??!! Knipoog;)
[/quote]

IK kom er in ieder geval NIET voor in aanmerking, grinnik! Ben niet mooi en verleidelijk genoeg. Wat jammer nou! he, ik hoop dat ik vannacht kan slapen.

[quote="SuperPepeijn schreef:
[verklaring 1, 4 en regel 4, 8. en dit is nog wel in de propaganda. verder vind ik verklaring 5 niet bepaald constructief. hoe dan ook, je zal het ook dit keer wel niet me eens zijn. al is het alleen al omdat ik het zeg Knipoog
[/quote]

ik doe echt mijn best om het niet met je eens te zijn hoor SP, ik oefen me er in! Haha! nee, dat is echt flauwekul. Ik dacht zelfs dat het andersom was.

1) Satan staat voor (zelf)bevrediging in plaats van onthouding!
Wat heeft dat met egoisme te maken? Dit hoeft toch niet ten koste te gaan van? Daarbij zijn de beweegredenen van mensen ALTIJD oorspronkelijk egoisme. Waarom wil iemand dat zijn geliefde gelukkig is? omdat hij anders zichzelf niet gelukkig voelt! Had het geen effect, dan had het die persoon niets uitgemaakt.

4) Satan staat voor goedheid jegens hen die dit verdienen, in plaats van liefde te verspillen aan ondankbaren!
waarom is dat egoistisch? de ondankbaren hier zijn egoistisch. Je moet jezelf op een gegeven moment distantieren om je kop boven water te houden. Je kunt niet een ander helpen als je niet eerst jezelf helpt.

4 Indien een gast in uw territorium u vernedert, behandel diegeen wreed en zonder mededogen.
GRIJNSZ!

8 Klaag nooit over zaken die niet direct met uzelf te maken hebben.
valt 2 ledig op te vatten. JIj leest het waarschijnlijk zo: als het jouw probleem niet is, is het niet belangrijk. Ik las het zo: zeur niet tegen anderen over zaken die niet relevant zijn. (dat zeuren lees ik vooral in het woord "klaag")

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:45

Suzanne F. schreef:
Vrouwelijke satanisten
Een vrouwelijke satanist is een ware meesteres in de kunst van de verleiding, ze zal er alles aan doen om er zo leuk en zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien. Zo windt ze alle mannen om haar vinger.en kan ze hier haar voordeel mee doen. Zij is zich heel erg bewust van haar vrouwelijke schoonheid. Ook hier neemt ze een balansfactor in acht. Als ze ongeveer twee meter is en er nogal streng en bars uitziet, zal ze zich richten op wat onderdanige mannen die onder de indruk zijn van haar verschijning en zal ze er voor zorgen dat ze in alle keuze van haar kleding en voorkomen ook zo dominant mogelijk eruit ziet. Zij zal nooit voor een lief keukenprinsesje doorgaan. Is ze ontzettend knap, dan zal ze dat gebruiken om de aandacht op zich te vestigen, en zich zo sexy mogelijk kleden. Is ze wat lelijk of een beetje een dik propje, dan hangt ze het gezellige, leuke vrouwtje uit, dat zo ontzettend goed kan koken om zo mensen naar zich toe te trekken. Een sataniste kiest haar ‘volgelingen’ dus met zorg uit, daarbij haar eigen capaciteiten als leidraad nemend.


Nou volgens mij ben ik dan Satanist??!! Knipoog


haha ja dan ken ik heel veel Satanisten Haha! en dan denk ik dat ik er zelf ook een ben Tong uitsteken