Allergisch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Allergisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 14:03

Vorige week heb ik bloed laten prikken voor een allergie test. Ik ben geregeld harstikke benauwd en nies me helemaal dood(figuurlijk dan)

Vanochtend werd de uitslag doorgebeld: Ik ben harstikke allergisch voor honden, en met name hondenroos Scheve mond

We gaan nu eerst maatregelen nemen, ik wil de honden absoluut niet weg doen. De honden krijgen iets dat hun roos moet verminderen en ze mogen voortaan niet meer in de woonkamer komen..
Mocht het ondanks deze maatregelen echt niet gaan, dan komt de moeilijke beslissing Verdrietig

Maar ik ben nu even niet echt blij, waarom moest het mij overkomen. Ik ben harstikke dol op mijn twee deugnieten en nu dit...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:10

Heb je er wel medicijnen voor dan? Ik ben ook allergisch voor mn hond, maar met medicijnen heb ik er bijna geen last van!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 14:13

Ik weet het niet, de dokter heeft niks over medicijnen gezegt. Ik heb alleen een inhaler voor het benauwd zijn

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:47

Als ik jou was zou ik even vragen voor medicijnen. Ik heb ook medicijnen tegen mijn allergie (neem ze alleen nooit). Heel veel sterkte iig!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:50

Gewoon medicijnen vragen hoor dan ben je er zo vanaf!