k ben zow in love.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

k ben zow in love.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 19:52

mijn verzorgveulentje maxje is tog zoown schatje! ik heb hem opgevoed als mijn eigen paardje, net als de andere shet en mijn paard, samen met een vriendin van wie de andere pony is. haar pony is de vader, en die van mij de moeder, en de vader is direct daarna gecastreerd dus nu hebben we een gezinnetje *LOL* . als we gaan rijden nemen we om de beurten maxje mee als handpaard of hij gaat gewoon zijn eigen gang, en met poetsen is hij zoooo lief! hij staat gewoon op rust en het is echt zooo`n knuffeltje! laatst nam die vriendin van mij, haar zusje en 2 vriendinnetjes van haar zusje mee, en ze waren met zn drietjes lekker met maxje aan het spelen, poetsen etc, en vechten om wie er mee mocht wandelen enzow, en max vond die aandacht allemaal heerlijk!

het is een heel leuk ponytje geworden, egt een schatje. heel knuffelig en leergierig en ook nog heel speels, je kan er uren mee bezig zijn, hahahaha. hij trapt niet bijt niet, wel altijd lekker rennen en bokken enzo, hahahaa. hij kan alle hoefjes optillen, hij kent water en zeep al, en je kunt hem helemaal borstelen en het halster omdoen, er mee wandelen. als we met de pony`s en max over straat gaan lopen, loopt max altijd stoer voorop met de oortjes naar voren, whahahaha, issiej lekker aan het showen! maarjah, dat mag ook best voor een hengst vind ik Haha! .
vader moder en zoon zijn onderling ook heel lief met elkaar, alleen nellie (mijn pony) wil wel altijd de baas zijn, en daarom speelt maxje meestal met zn vader, want die is ook wat actiever, want nellie eet liever Vork Haha! ,
nahjah, nu heb ik genoeg gezeurd over het allerliefste en mooiste en leukste veulen van de wereld!!! *LOL*

DuDe

Berichten: 206
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: SomEwHeRe I BeLoNg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:04

o, erg boeiend

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 00:18

leuk zeg!
mijn verzorgpony kan elk moment bevallen. beetje laat ik weet het.
kruising tinker haflinger wordt het Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:57

DuDe schreef:
o, erg boeiend


pfff

leuk voor je !

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:03

Tof zeg, veulentjes zijn altijd zo lief!
hoelang verzorg je hem al?

lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 15:53

ik verzorg hem vanaf zn geboorte, en hij is in mei geboren Haha!

owjah, dude: je bent niet verplicht te reageren hoor, dus als het je tog niet boeit, zeg dan gewoon niks.