virus?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 13:11

Er schijnt een nw virus rond te dolen. In n mailtje zonder subject.. Dusseh.... U bent gewaarschuwd... Zeker weten doe ik het niet, maar mijn pappa is alweer met virussen aan het klooien... Hele zooi weer...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 18:23

wij hebben op 1 compu 4 users zitten thuis... Tja, en allemaal mail he... Dus dachten we: PEGASUS rulezz (vliegend paard, altijd ok), maar nee, dat kon niet.. Dus moesten we wel outlook. Nu schijnt er een nwe Pegasus te zijn die het wel kan, maar ja, zitten we al 2 jaar zo, dusseh... Laaaah maaaah...
Het was een worm/virus, en heel moeilijk te verwijderen, maar hij is weg, en een mailtje dat ik van mijn pappie kreeg was niet geïnfecteerd (heel slim virus, doet het niet altijd, en alleen als JIJ een mail stuurt, verder kun je niet bij macafee, norton en nog een zooi virusvernieteraars)...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, _San87_, AhrefsBot, Ann, Esmee_RS, Fling, fotolijstje, fransje23, goesju, GoogleAdsense, hagelslag, Kever, limagirl, ManonGrr, michaz81, moonsparkle, NadjaNadja, nafkedemi, pillow, Poekkie, roxiie, Rubio, saskiaojan, Selina, spookyskippy, sterregoud, TessaxQuincy, Theseus, Ubermetrics, xColorCross, zuperzmoker en 222 bezoekers