Verhuizen/inpakken het went nooit.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Verhuizen/inpakken het went nooit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 11:23

Ik ben al zo vaak verhuisd in mijn leventje en nu ga ik weer.
Ik ben druk met inpakken. Ik dacht dat je na +- 10 keer wel een beetje ervaring had, maar nee hoor .
Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Heb net het servies ingepakt, met 1,5 hand vanwege het gips. Ben begonnen met mijn moeders mooiste en duurste servies en gelukkig heb ik niks uit mijn handen laten vallen OK dan!.
Mijn bekers (gewonnen) zijn al ingepakt de video's en cd's ook al. Wat zal ik hierna eens gaan doen? Iemand tips ? Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:08

Boeken of andere dingen die in je kasten zitten? Ik vind verhuizen ook vreselijk. Het geeft een enorme rommel en hoe je het ook doet, je bent altijd alles kwijt. Tenminste, ik wel...

pmarena

Berichten: 48086
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:12

Tips ?

Een huis betrekken waar je de rest van je leven wil en kan blijven ? Haha!

Ben je na deze keer van de problemen af Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:51

De spulletjes van Kojack die je nu even niet nodig hebt, die kun je inpakken. Je winterkleding kan ook wel in de doos denk ik. Boeken, cd's en het gedeelte van je administratie (of iets wat erop lijkt) kan ook wel in de doos?? Het grootste gedeelte van de keuken zou bij mij ook wel vast ingepakt kunnen worden Haha!.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 19:56

Met de spullen van KO was ik al bezig geweest, ik ondek telkens dingen waarvan ik niet wist dat ik het had Haha!.
De winterkleding pakken we in in koffers. Boeken hebben we niet, nou in ieder geval niet genoeg om een doos mee te vullen Haha!.
Morgen ben ik alleen met mijn moeder dus gaan we het eens even goed aanpakken.