ik voel me happy/....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

ik voel me happy/....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:41

oliebol man ik ga weer/.....helemaal uit mn dak....de vogels vliegenin mn hoofd ik zweef van geluk!

Maar de ondergrond is alleen niet zo best, zie is zo wankel als maar kan over een dag zit ik weer aan de andere kant van mn story, zit ik weer in de put dus...

Kom laten we het over paarden hebben!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 17:45

Ik ben ook happy Haha! Dol op mijn knol, goede vriendinnen op de stal waar ik sta, een leuke jongen in het vizier Nerd en geen gezeik aan mijn bol van mensen die je toch maar een k*tstreek leveren..

Het leven is mooi Haha!:D:D

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:30

Jaa. hier nog eentje die superhappy is vandaag!
Jersey liep super..ben helemaal verliefd op haar..ben gisteren bij vrienden geweest..was heel gezellig!
Moet weer naar school..maar het is toch wel gezellig in de klas..
Jaa ben helemaal blij!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:38

En hier nog iemand die zich happy voelt!
Nieuwe woning, net een konijntje gekregen, morgen aan mijn nieuwe opleiding beginnen, lieve vriend, vandaag paardgereden!
Kan niet stuk, bleef het maar zo Lachen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:39

En hier iemand die zich *down* voelt, voel me echt niet lekker, stomme rot school, ik snap er niets van en heb d'r helemaal geen zin in, ik let niet op in de les en ik snap niets, thuis gaat het ook niet zo goed Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:47

Chiqa schreef:
oliebol man ik ga weer/.....helemaal uit mn dak....de vogels vliegenin mn hoofd ik zweef van geluk!

Maar de ondergrond is alleen niet zo best, zie is zo wankel als maar kan over een dag zit ik weer aan de andere kant van mn story, zit ik weer in de put dus...

Kom laten we het over paarden hebben!


Zie je wel; je bent net zo gestoord als ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:47

ja ik ben hartstikke gestoort en heb last van nogal wisselende buien, kan heel blij maar ook heel pittig;) zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:48

ikke_89 schreef:
En hier iemand die zich *down* voelt, voel me echt niet lekker, stomme rot school, ik snap er niets van en heb d'r helemaal geen zin in, ik let niet op in de les en ik snap niets, thuis gaat het ook niet zo goed Scheve mond


komt wel weer goed joh zit je bij allemaal nieuwe in de klas dat je je zo alleen voelt? Komt wel goed denk ik heb even wat tijd modig Ikke! OK dan!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:53

ikke_89 schreef:
En hier iemand die zich *down* voelt, voel me echt niet lekker, stomme rot school, ik snap er niets van en heb d'r helemaal geen zin in, ik let niet op in de les en ik snap niets, thuis gaat het ook niet zo goed Scheve mond


hier nog eentje.. zullen we samen zielig zijn Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:38

Wees blij dat je naar school kunt.. Jij bent voor 16.00 vrij Knipoog Als ik straks weer ga werken dan ben ik vroeg van huis en laat thuis..

Jaja, mag morgen op gesprek bij Eneco Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:10

Ik voel me elke dag happy en dan al helemaal omdat ik nog lekker vakantie heb Haha! jeuhj (zijn jullie al jaloers Tong uitsteken )....

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:17

Ik voel me ook helemaal op en top happy Haha! Binnenkort weer naar school en dat gaat heel leuk worden. Alles gaat gewoon helemaal goed!! Party!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:36

Ik voel me happiej omdat ik me vanavond kan volgieten met alcohol samen met 2 vrienden en m'n liefie.. en dan ook nog es 9 uur achter elkaar film te kijken... *hik*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:21

ik ben blij te lezen dat ondanks het slechte weer er nog geoeg happy mensen rond hobbelen hier op bokt!
Ik ben trouwens vandaag weer happy kan er niks aan doen, jaja mn auto is ver afgekeurd, gaat geld kosten, ik heb het druk, moet nog de hele wereld opruimen spanningen op stal...bladiebla

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:00

Jahaaaaa ik doe ook mee Cool Cool Cool

lekker geshopt net
een hele leuke jongen achter me aan
mn ex gezien waar ik prima mee kon praten zonder 'mis gevoel' of wat dan ook

Kortom me@happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schijnheilig