GRATIS I mode toestel bij KPN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

GRATIS I mode toestel bij KPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 21:26

Tenminste dat staat in schreeuwende letters in de Cadeaucheque (sic) die ik in de bus kreeg.
Voor iedereen die zijn/haar vaste GSM abonnement met 2 jaar verlengd ligt een Mitsubishi M21i toestel klaar + 2 maanden gratis I mode van 5 euro per maand.

Ik zag het niet zo zitten, hoef geen i mode en had geen zin om weer een nieuwe carkit te kopen. Maar voor de grap last ik toch de
hele kleine lettertjes
Die bestaan uit 10 punten waarbij de eerste 9 punten excact datgene herhalen dat ook al elders in de folder staat.
Dus de oppervlakkige lezer zal na 5 of 6 of als je een echte doordouwer bent bij 8 wel ophouwen.
Punt 10 is echter echt opvallend
In punt 10 staat, citaat: Maakt u gebruik van dit aanbod, dan sluit u automatisch een i-mode abonnement af met een Medium databundel ( a 12,50 per maand)Er staat niet bij dat die 5 euro na 2 maanden er ook nog bij komen.
Dus betaal je dan minimaal 17,50 euro meer voor je abonnement.


Leve de KPN, ze maken weer winst Verward .
Laatst bijgewerkt door sarabande op 28-08-03 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:28

reclame --> altijd gezeik

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:31

hele slechte heeeeeeele langzame telefoon. ik raad hem je niet aan!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:34

ik heb hem ook en ik ben er best tevreden over, het i-mode abonnement zeg ik deze maand weer op, want dat werkt voor geen meter, maar ik heb er leuke fotootjes op staan en leuke games en het belt ook nog!

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:35

ik vond dat telefoonboek zo ziekelijk langzaam.. als je in de auto zit en je wilt snel bellen heb je een ongeluk, want je kan het niet snel vinden!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:43

Zo had ik ene leuke actie gevonden op Internet, kreeg binnen een dag de papieren in huis, maar daar stond maar de helft van de actie in, na 4 x bellen en uiteindelijk eens even heel duidelijk gezegt te hebben wat ik er van vond, belde binnen 5 minuten de direkteur terug. Hem verteld wat ik er van vond, hij ontkende vn alles... en een minuut later keek ik op de site, en ineens waren allerlei dingen weg...
Hoe oplichterij, blij dat ik het op tijd gemerkt heb Boos!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:48

Citaat:
als je in de auto zit en je wilt snel bellen heb je een ongeluk, want je kan het niet snel vinden!


heb ik geen last van, ik heb namelijk geen vrienden Huilen dus ik hoef ook nooit te bellen in de auto Knipoog

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:59

uhum,VERGEET MIJ NIET!!!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:12

imode gaat heerlijk floppen. ik snap niet dat ze dat al niet inzagen toen die domme umts frequenties werden geveild!! Ik zei het toen al over wap en had ook al gelijk.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:37

In Japan is I-Mode een succes omdat je daar niet per verzonden kb of iets hoeft te betalen, hir in Nederland moet dat natuurlijk weer wel, en ja, het ligt nu eenmaal niet in het karakter om hiervoor extra te betalen...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 00:08

Tja bij ons (orange dus) heb je share en dit werkt gelukkig niet zo ingewikkeld als imode. Je betaald zes euro per maand (dit gaat gewoon van je huidige belbundel af en komt er dus niet als extra kosten bij) en hiervoor kun je onbeperkt gebruik maken van share.

En je hoeft er ook geen abonnement voor een jaar of zo voor af te sluiten want het is gewoon per direct opzegbaar.
Je kunt het aan en uit laten zetten naar wil al is er wel een beperking dat we het niet meer dan 1 keer per maand aan en uit gaan zetten. Dus laat je het aanzetten en twee weken later weer uitzetten dan moet je tot de volgende maand wachten om het weer aan te zetten.

Ik gebruik zelf weinig van share.
Maar ja ik ben niet zo'n telefoonfreak.....

Het is maar wat je leuk vindt natuurlijk!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:40

Citaat:
uhum,VERGEET MIJ NIET!!!!!


sorry Ankie1, maar jij belt ook zo vaak hè...... Knipoog Haha!

Ann

Berichten: 13243
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:04

smurf schreef:
Citaat:
als je in de auto zit en je wilt snel bellen heb je een ongeluk, want je kan het niet snel vinden!


heb ik geen last van, ik heb namelijk geen vrienden Huilen dus ik hoef ook nooit te bellen in de auto Knipoog


Je hebt wel Boktvrienden, smurf Ach gut

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:19

Je kunt het I-mode op laten heffen, ga ik ook doen want is helemaal niks.
Al vind ik die nieuwe Nec heel erg mooi.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:53

Citaat:
Je hebt wel Boktvrienden, smurf


maar die bellen niet en ik bel ze ook niet, gelukkig! Haha! Ik zie mijn gsm rekening al gaan..... Huilen

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:38

smurf schreef:
Citaat:
uhum,VERGEET MIJ NIET!!!!!


sorry Ankie1, maar jij belt ook zo vaak hè...... Knipoog Haha!

uhhhhh....ik denk heeeeeel vaak aan je ,ook wil ik je wel is bellen maar ik heb je TELEFOONNUMMER niet... Verdrietig

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:39

I mode is gewoon poedersuiker ik ben blij dat ik maar een 1 jarig contract heb anders had ik er nu nog een jaar aan vast gezeten, ik betaal per maand minimaal 50 euro en zoveel bel ik niet eens!
De telefoons zijn ook van slechte kwaliteit..