Alleen met je hond naar het bos?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Alleen met je hond naar het bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 17:09

Gaan jullie alleen met je hond naar het bos??
Ik heb sinds een week een pup en ben vandaag alleen met hem een kwartiertje in het bos gaan spelen Haha!
maar ik kwam helemaal niemand tegen en voelde me opeens niet veilig.... Bloos!
te paard heb ik me nog nooit zo gevoeld, als je een enge vent tegenkomt dan geef je gewoon gas!
Maar met zo'n pupje ben je natuurlijk harstikke kwetsbaar, hopelijk is hij snel groot! Cool
Moet ik nou wel alleen naar het bos gaan of is er verder niemand hier die dat durft/doet?


sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 17:19

Ik denk er normaal ook niet overna, ik woon in niet zo'n lekkere buurt (tegenover koffieshop) maar als mijn pup om 2400 nog moet plassen ga ik ook gewoon naar buiten! Cool Maar ik kreeg vanmiddag ineens de kriebels.....er was echt helemaal niemand in het bos...en als er dan wat gebeurt is er ook niemand die je kan horen.. Scheve mond

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 18:04

Ik heb mijn telefoon altijd bij me maar toch.... als mijn puppie wat groter is voel ik me misschien weer veiliger.
Als we nu iemand op straat tegenkomen dan gaat hij heel stoer tussen mijn benen staan blaffen Lovers


sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 14:51

Ik vind het namelijk ook stom als ik niet naar het bos zou kunnen gaan met mijn pup omdat dat niet veilig is... ik heb inderdaad de behoefte aan rust, groen en lekker met de hond samen zijn...

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 15:15

Een pup mag per maand dat hij oud is 5 minuten achter elkaar lopen, hij is nu dik 3 maanden dus mag 15 minuutjes wandelen (lees= beetje spelen in het bos) Haha!
Ik wil toch graag met hem naar het bos omdat ik in het centrum woon en er hier geen plaats is om het lekker los te laten lopen (er zijn wel uitlaatplaatsen maar dat is toch anders Clown )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers