Waarom zien de jongens mij niet staan?????????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:30

Ach, op die leeftijd zagen ze mij ook nog niet staan hoor. Ik was niet dik, absoluut niet, maar zag er gewoon niet zo best uit. Had 0,0 zelfvertrouwen (kwam ook omdat ik op de lagere school gepest was) en dat straal je ook min of meer uit he. Het is geleidelijk aan bij getrokken.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:07

ja maar waarom zouden jongens op die leeftijd verder kijken dan alleen naar uiterlijk? ZE willen helemaal geen serieuze relatie, starten die ook niet met het oog erop om later met dat meisje te trouwen, en dat is heel logisch. Ze willen alleen maar wat dollen, dus waarom niet alleen naar uiterlijk kijken en niet verder? Ik zou dus ook niet te zwaar tillen aan relaties op die leeftijd. Je denkt dat je nu wat mist, maar dat is echt niet zo. En dat haal je allemaal wel in later.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:38

DAn rijst er een vraag bij mij Myrddin. Hoe zijn vrouwen eigenlijk? Zijn die ook zo op uiterlijk gericht als jongens en sommige mannen?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:16

Angelique18"]
[Affijn ik denk dat het eigenlijk heel veel te maken heeft met leeftijd, wanneer je wat ouder wordt leer je te kijken naar het karakter van iemand, en leer je dat dat is waar het in een relatie om draaid!
Een mooi lijf is hartstikke leuk, maar als dat mooie lijf een paar losse handjes heeft dan heb je er imo weinig aan.
[/quote]
geheel mee eens. Vandaar dat mensen op latere leeftijd (gelukkig) niet meer zo afgerekend worden op uiterlijk(e gebreken). Blij toe.
[quote="Tartuffo schreef:

Meid,... je kan nog zo lang aan een vent vast zitten en fouten maken op het gebied van jongens/mannen... geniet lekker van je leven voor je het weet zit je vast aan een huisje/boompje/beestje... hypotheek/werkgever/kinderen....
Als ik terug kijk kan ik maar een ding zeggen... het komt allemaal wel goed... leef, geniet en maak je geen zorgen, die zorgen krijg je later nog genoeg.

Oma heeft gespoken hahahahahahaha Haha!




Je hebt helemaal gelijk. Jammer genoeg willen die jonge grietjes dat niet aannemen en die hangen zich op aan een jongen. Jammer, ze lopen er veel mee mis.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennis, Doedatje, Gitana, juval, Marcella, Mo_86, xRaisin, xSimonee, xxmichellexx en 112 bezoekers