Waarom zien de jongens mij niet staan?????????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Waarom zien de jongens mij niet staan?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:54

Ik ben een meisje van 14 jaar oud, blond, 1,67 lang, en een beetje stevig gebouwd, weeg nu 75,5 dankzij het dieet dat ik volg.

Jongens vinden mij nooit leuk, nog nooit een leuke opmerking gehad over dat ik er leuk uit zie, dat ik leuke kleren aanheb o.i.d.
Waarom niet, ik zou het niet weten.
Wel weet ik dat ik in ogen van de meeste jongens uit mijn klas een tientonner ben, een potvis, en ga zo maar door.
De einge keer dat ik leuke opmerkingen kreeg van jongens was toen ik voor de klas moest zingen, en ze vonden dat ik mooi zong Ach gut
Maarja daarna helemaal niks meer.

Ik vind het echt klote, jongens zien vriendinnen staan, andere meiden en ik, ik lijk wel onzichtbaar.


Moest het effe van me afschrijven, dat ik hier een beetje gek van word Boos! Verdrietig

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:10

Het ligt niet aan jou.
Jongens van een jaar of 14/15/16 zien idd meisjes die een beetje mollig zijn niet staan. Waarom niet? Omdat slank toch mooi is? Dat vinden al hun vrienden ook. Ze zouden niet met een 'dik' vriendinnetje aan durven komen, want al hun vrienden zullen hen uitlachen, slank horen ze te zijn (liefst hartstikke mager, met grote borsten ). Als je zo'n vriendin hebt, hoor je er helemaal bij!

Dus echt, het ligt niet aan jou. Ze zijn nog te onwetend om verder te kijken, dan je figuur. Blijf jezelf en wacht gewoon rustig af. Want met de jaren, zullen jongens wel voor hun mening durven uitkomen, ook al is dat niet de 'standaard'. Er zijn genoeg mannen die niet van die graatmagere meiden houden. Ik heb er ook één Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:15

Inderdaad, laat je niet kisten hoor!
Het ligt niet aanjou, maar aan het heersende ideaalbeeld dat bestaat.
Vooral puberende jongens zijndaar heel gevoelig voor.
Blijf dus inderdaad vooral jezelf, en ga er niet voor in een put zitten!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 14:22

Oke, ik weet dat et niet aan mij ligt, maar het blijft frustrerend, dat andere meiden verkering enz hebben, en ik sta daar, vriendje-loos....

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:34

Probeer uit te blinken in andere dingen! Je kan mooi zingen? Laat van je horen. Kijk naar Jamai. Ver van het ideaalbeeld, maar wordt geadoreerd door zo ontzettend veel meisjes.
Het is een waardeloos advies, maar echt.. wacht af en doe gewoon je ding. Er komt vanzelf iemand die jou wel ziet staan. Btw; er zijn heus wel jongens die je zien staan, maar ze durven er gewoon niet voor uit te komen, vanwege het ideaalbeeld. Erg kinderachtig. Zulke jongens zit jij toch niet op te wachten?
Het komt vanzelf, echt waar.

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:35

Ik werd ook nooit gezien(ben ong 1.62, 44 kg en dus klein, iel en dun). Nooit een complimentje ofzo. Maar sinds een paar weken ben ik toch door iemand opgemerkt. Ik heb dus sinds dien word ik bedolven onder de complimentjes.
Wacht maar, trek je er niets van aan. Er komt vanzelf iemand die jou wel fantastisch vind.

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:41

Het komt vanzelf wel, ik had rond die leeftijd ook nooit een jongen die me zag toen ik 16 was kwam ik een hele leuke jongen tegen en daar heb ik uiteindelijk een relatie meegehad van 3 jaar. Dus je tijd komt heus wel. Let maar op mijn woorden. Haha! Haha! Knipoog

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 15:57

Dennis schreef:
Ik werd ook nooit gezien(ben ong 1.62, 44 kg en dus klein, iel en dun). Nooit een complimentje ofzo. Maar sinds een paar weken ben ik toch door iemand opgemerkt. Ik heb dus sinds dien word ik bedolven onder de complimentjes.
Wacht maar, trek je er niets van aan. Er komt vanzelf iemand die jou wel fantastisch vind.


Je haalt me de woorden uit de mond.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:05

deedee19"]
[quote="Dennis schreef:
Ik werd ook nooit gezien(ben ong 1.62, 44 kg en dus klein, iel en dun). Nooit een complimentje ofzo. Maar sinds een paar weken ben ik toch door iemand opgemerkt. Ik heb dus sinds dien word ik bedolven onder de complimentjes.
Wacht maar, trek je er niets van aan. Er komt vanzelf iemand die jou wel fantastisch vind.


Je haalt me de woorden uit de mond.
[/quote]

sterker nog ik denk dat ik je kan beloven dat als jij liefde vind dat deze dan ook oprecht is en dat het niet zo een popiejopie player is. Jij wordt eerder gelukkig in de liefde dan de zgn mooie populaire meiden hoor.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:10

Ik ben niet slank. Maar mijn ongelooflijk lieve vriend heeft een wereldlijf. En toch houdt hij van mij en niet van iemand anders. Ok, ik ben geen 14 meer maar echt, uiteindelijk vind je wel iemand die naar je innerlijk kijkt en dus ook VOOR JOU gaat en niet je uiterlijk. Dat is weer het voordeel van niet perfect zijn. Wat overigens niemand is hoor.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:25

Sowiso zijn jongens niet zo snel met complimentjes. Het ligt echt niet aan jou, ik ben het helemaal eens met Lis.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:31

dat heb ik ook wel is!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:50

Kijk eens op de cu2 van een jongen van 14/15/16 jaar. Bij de vraag: Wat vind je het mooiste aan het lichaam van een man/vrouw staat bij meer dan de helft: TIETEN!!!!!

Het ligt niet aan jou. Dat zijn gewoon sukkeltjes die allemaal de PlayBoy van hun vader lezen Tong uitsteken, allemaal een of andere actrice/zangeres "bewonderen" die grote borsten heeft en allemaal een ideaale vriendin voor ogen hebben.

Verder ben ik het helemaal met lis, Dennis en gijsenkim eens Lachen

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:18

meis, er zijn altijd wel jongens die jou leuk vinden! je komt echt wel een keer iemand tegen die jou ook leuk vind!!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:38

ook ik ben geen model.
Heb een broekmaat 42 en daarbij een lengte van ong. 180/182.
Niet bepaald slank gebouwd dus, en daarbij komt dan ook nog eens een rare verhouding.
Bovenlichaam zit geen grammetje vet aan, maar wel een cup D 95.
Daaronder steken een paar brede heupen met dikke bovenbenen en heel dik gespierde kuiten.

Ook mijn hoofd is nou niet bepaald mooi.

En toch...heb ik een vriend die zelf wel alles mee heeft.
Een leuk bekkie, een goed gespierd figuur.
En ja die leuke jongen valt alweer 3 jaar op mij.

Dus wees niet bang meis, zo gaat het strax bij jou ook.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:44

Ik heb me ook heel lang druk gemaakt om mijn figuur. Ben bepaald niet slank! Ik heb nu al drie jaar een leuke vriend en ik ben ook niet op zijn uiterlijk gevallen, maar op zijn spontaniteit en vrolijke uitstraling.

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:15

het ligt niet aan jou.
het ligt gewoon aan de leeftijd.
maak je nu nog niet druk om jongens enz.
ik ben ook niet een van de dunste maar ik ben ook weer niet dik.
mij zien ze ook niet staan maar je moet er zelf ook wat van maken.
ooit zal jij je ware nog wel vinden.
een jongen die echt voor je gaat.
mischien moet je even langer wachten maar dan heb je ook wat!!
wat is er nou mooier dan iemand die 100% voor jou gaat om hoe je bent enz.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:53

14 is nog erg jong, maar ik weet wat je voelt.
ik wilde toen ook al een vriendje omdat vele meiden er wel een hadden maar geloof me een jongen van 14 wil je niet en willen jou ook niet.
die komen thuis van school en spelen nog met de autotjes.
ik kreeg met mijn 16de mijn eerste vriendje en dat heeft toen 2.5 jaar geduurt
hij zag me ook niet staan maar ik heb me min of meer aan hem opgedrongen liet andere bellen om iets af te spreken (jongens dan)
maar die waren er niet toen hij aankwam was ik er alleen zoiets hahahah
als ik er nu aan terugdenk tjongejonge
maar hij heeft wel altijd gezegd ben ik blij dat je dat hebt gedaan gek wijffie
wat ik wil zeggen geniet nog ff van je vrijheid en je vriendinnen die jongens komen wel op een moment dat je het totaal niet verwacht maar hou er rekening mee dat het je nu niet lukt.
ik was vrij mager ik vond zelf dat ik er goed uitzag het enige was ik had niet veel op de plank.
nou dat vonden die jongens toch interesant om me daarmee te opessten 7 jaar later heb ik wel een valentijnskaart van een van hun gekregen dus ik bedoel maar

succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:07

Ik ben vroeger ook ontzettend gepest vanwege het feit dat ik een kleine hazelip heb ... Ze zagen me nooit staan ...
Maar inderdaad naarmate je ouder word en jongens hun verstand gaan gebruiken ipv hetgene wat in hun broek hangt dan komt het allemaal 100% goed hoor ...

en tsjah wat is slank ... niemand durft op die leeftijd en zeker jongens niet voor hun mening kwa meiden uit te komen ...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:30

Ach, op die leeftijd zagen ze mij ook nog niet staan hoor. Ik was niet dik, absoluut niet, maar zag er gewoon niet zo best uit. Had 0,0 zelfvertrouwen (kwam ook omdat ik op de lagere school gepest was) en dat straal je ook min of meer uit he. Het is geleidelijk aan bij getrokken.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:57

Ik zag op die leeftijd de jongens niet staan, dus weet eigenlijk niet zo goed of ze mij zagen staan Haha! Ik interesseerde me er totaal niet voor! Wat ik wel weet is dat je zeker niet op zoek moet gaan of er heel erg mee in je maag moet gaan zitten. Dat straal je uit namelijk en dat werkt niet. Wat werkt dan wel? Ik merk altijd dat als ik lekker in mijn vel zit, helemaal happy ben met hoe de zaken er voor staan, het aantal mannen dat hun hoofd draaien op straat of net even langer kijken dan anders redelijk toeneemt. Dus, probeer het nu leuk te hebben, zonder jongens, dat straal je uit en dan wordt je ineens interessanter dan je was. En zo niet, dan heb je het in ieder geval leuk Knipoog

En verder ben ik het wel met bovenstaande eens. Jongens van 14 Lips are sealed Knipoog

Wiesje

Berichten: 2913
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:10

Blijf wel gewoon altijd lekker jezelf meid. Er zijn zat jongens die jou leuk vinden, alleen durven ze dat misschien wel niet tegen jou te zeggen. De jongen die dat wel durft, tegen jou die gewoon lekker zichzelf is gebleven, daar kun je wat mee doen. En trouwens meissie, wat moet je in godsnaam op de leeftijd met vriendjes, ga nog maar met Lasagna rijden joh! Over een paar jaar komt ook voor jou die leuke jongen die dan alle tijd van jou voor zichzelf opeist !!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:00

Ach zo zijn jongens nou eenmaal, kunnen we weinig aan veranderen..

gewoon over je heen laten gaan, wacht maar af als je ouder bent.. dan kijken ze meestal wel

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:40

Ik had mijn eerste vriendje pas op mijn 18e. Ik had wel wat beters te doen: mijn paardje.

En alles is goed gekomen! Ik heb een supervriend die voor mijn karakter gevallen is. OK dan!

Gewoon niet zo mee bezig houden dus. Ze gaan zich vanzelf met jou bezig houden. Knipoog

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:41

Jongens zijn niet wijs, ze willen het perfect gebouwde meisje. Maar sommigen maakt het niet uit! Je ziet wel eens stelletjes over straat lopen waar je echt van denkt van wat leuk dat die jongen haar neemt zoals ze is!

Vroeger toen was ik altijd best dun, dat was gewoon mijn bouw! Werd er vaak mee gepest, en ik ontwikkelde me laat zeg maar. Nu ik eindelijk een beetje vrouwelijk gebouwd ben, krijg ik ineens de jongens achter me aan, die me vroeger verrot scholden! Die wijs ik dus ook net zo hard af als ze ook maar 1 vinger naar me uitsteken!

Je moet dus niet denken dat jij minder bent dan 1 of andere bimbo die er super gebouwd uitziet! Want er zullen zat jongens zijn die je nemen zoals je bent! Hij is misschien wat ouder, maar dan hij is dan volwassen en heeft hij niet meer van die strenge eisen. Dus er zullen wel degelijk jongens zijn die je zien staan! En je bent mooi zoals je bent! Ach gut

Groetjes BounceBabe