lusanne ontvoert

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:58

gijsenkim schreef:
Ik vind het heeeel eng, Het idee dat zoiets mijn Sanne ook kan overkomen vind ik echt gekmakend. Ik kan alleen hopen dat ze ongedeerd teruggevonden word.............


Ja, dat is toch je grootste angst, dat je kind iets zal overkomen en dan zoiets afschuwelijks! Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, hoe dan ook, ik hoop echt dat de ouders snel duidelijkheid krijgen. Het lijkt me om gek van te worden als je in die onzekerheid leeft!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:54

gijsenkim schreef:
Ook raar van zo een vent dan he. Die andere meid heeft misschien wel een kenteken genoteerd, kan ie toch zo gepakt worden lijkt me?


Volgens mij wist ze niet eens meer in wat voor auto die vent reed, dus het wordt erg lastig zoeken voor de politie.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Ashleytjuhh, Babe02, Besje, Charlottemv, Finesse, Flux, furious, GoogleAdsense, Happyhealthy, Iloveiswan, Jessica_1998, JornaR, lanouska, linoleum, Nienke98, Olikea, Roosch, ryukapple, Tazzey, TheNovelist, Verara, YandexBot, YaraNls en 186 bezoekers