Het is heerlijk hier op Corfu!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Het is heerlijk hier op Corfu!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 17:46

Hallo allemaal

Even snel een berichtje van mij vanuit Corfu. Mijn vriend en ik zijn zaterdag aan gekomen. Gelijk super heet toen die vliegtuigdeuren open gingen. Daarna hadden we een half uur transfer, dat was dus te doen in een airco bus Haha!
's Avonds de boel verkend. We zitten in Agios Gordis een leuke plaats, niet te groot maar toch zat te doen. De tweede dag kregen we onze huurauto al en daar scheuren we toch elke dag wel mee.
Gisteren hebben we een super mooi strand bezocht, echt heel rustig en super mooi water. De foto's volgen zeker nog.
Morgen gaan we een dagje met een boot mee, zal wel flink insmeren worden. Maandag gaan we helaas al weer naar huis.
Ik ben nog nooit eerder in Griekenland geweest, maar heeft al aardig mijn hart gestolen. Hele aardige mensen, lekker eten en perfect weer!

Tot van de week!
Groetjes
Fabienne[/i]



Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 17:27

Ik ben inmiddels weer veilig terug. Vandaag zijn we terug gekomen na 10 heerlijke dagen. Ik zie wel dat ik veel bij te lezen heb hier. Jeetje wat gaat dat toch snel.
De huurauto begon de laatste dagen steeds meer herrie te maken en te tikken etc. De laatste dag hebben we nog maar een klein stuk gereden, want als je daar toch stil komt te staan . Levensgevaarlijk!

Ik vond Paleokastritsa ook niet echt denderend. Op een van onze tochtjes wilde we er toch eens gaan kijken, maar het was helemaal vol. Van bovenaf zag het er best mooi uit, maar voor mij geen sardientjes in een blik Haha! .
We hebben een strand gevonden genaamd Myrtiotissa Beach. Erg klein. Je moet de auto boven aan parkeren en dan +/- 800 meter lopen. Het gaat steil naar beneden en er liggen veel keien. Maar als je er dan aan komt: Woooo! Echt mooi!
Een gedeelte van het strand was naaktstrand, maar er liepen maar 3 mensen of zo naakt.

Oscar:Glifada ben ik volgens mij niet geweest. Heb je berichtje helaas niet meer daar gelezen anders waren we er nog wel langs gescheurd.
We hebben o.a. Sisi-paleis gezien, Muizeneiland, Roda, Pelekas (keizers troon). En nog veel meer, maar kan me zo niet herinneren, eerst zo maar eens een tukje doen!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 21:30

Er was zeker een camera aanwezig! Mijn vriend heeft geloof ik meer dan 100 foto's gemaakt, dus de mooiste zal ik jullie binnenkort laten zien.
Inderdaad Oscar ik vind de verhalen over Paliokastritsa ook wat overdreven, want er zijn vele mooiere plaatsen. Maar die hoeft ook niet iedereen te weten, want dan wordt het weer zo massa Knipoog .

Een doorstart? Wat houdt dat dan precies in? Weer helemaal naar het begin terug om opnieuw te gaan opstijgen? Dat hebben we gelukkig niet gehad, de piloot moest alleen flink remmen.. Voor de rest geen problemen. We hadden alleen een tussenlanding op Zakynthos, maar dat was nog veel kleiner zeg. We zijn dan wel erg verwend met Schiphol Haha! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, GoogleAdsense, herous, Imhrien, Kimberly520, Malissaa1, ogidni, Pellelilly, Xanthippe en 68 bezoekers