Formule 1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:40

Nog in Spa geweest tijdens de grootste crash van de eeuw. Hele dag regen , maar wel leuk. Vorig jaar heel saai en voorspelbaar. Maar het is net als in de paardenwereld: Het paard maakt de ruiter (uitzonderingen daargelaten). Nu is het weer spannend en er zijn weer eens verassingen op bepaalde circuits. Ik vind Mark Webber wel wat hebben. De top 3 hebben toch altijd het grootste budget, dus de beste auto's. Wat nu dus een grotere rol speelt zijn de banden. En dat haal je (zie Ferrari) niet zomaar biinen een jaar in. Ik kan iedereen aanraden om eens te gaan kijken want het is echt mega (veel ) spectaculairder dan die tv-registraties.
Hopelijk dat Spa weer in het programma opgenomen wordt. Drie dingen meenemen: Grote paraplu-oprolbaar luchtbed en....oordopjes. Knipoog


Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 13:13

Hij is soms bij de ik meen Duitse ARD te zien als aanspreekpunt. Meestal trainingen en oefensessies F1.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Asvinia, carineken, Colien, ellen05, Froukje, GaitMonster, Googlebot, judithje, Kmbrly, Roeline, Saranghea, Verara, VivianHesen, Votti, YandexBot en 196 bezoekers