Hebben jij ook een ( neurotische :P ) tik?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Hebben jij ook een ( neurotische :P ) tik?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 21:44

Was op de radio, en bijna iedereen heeft wel een tik.

Zlef was het ontzettend herkenbaar wat Jensen vertelde. Die tik met zijn voet al hij een lantaarnpaal tegen komt, alleen klik in dan binnesmond's heel vreemd.En ik ga dan bijv. 3x kijken of ik een apparaat wel echt goed heb uitgezet, terwijl ik net nog heb gekeken.


Was wel grappige ze vertelde ook van een meisje die een smsje had gestuurd, die moest overal aan ruiken, dat was wel lastig want ze was verpleegster! *LOL*

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:56

Euh... Ik kauw op van alles en nog wat... Ik heb net een potlood kapot geknaagt.. Heel weinig blijft heel hier Haha! (kan er echt nix aan doen Bloos!)

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:58

Ik zit altijd met m'n been te trillen als ik zit, schijnen veel mensen zeer irritant te vinden om tegenaan te kijken Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-03 21:59

Ik ik stop echt alles in mijn mond, haha heel vervelend, leen in een penstaan er allemaal tanden in, mag ik hem altijd houden *LOL* haha

Maar ook hele andere dingen doe ik in mijn mond, touwtje's enz. Scheve mond, bladen eigenlijk alles want in in mijn handen heb ff proeven Clown
Laatst bijgewerkt door Avanti op 24-08-03 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

wendytj4h
Berichten: 312
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:59

Rainie schreef:
Euh... Ik kauw op van alles en nog wat... Ik heb net een potlood kapot geknaagt.. Heel weinig blijft heel hier Haha! (kan er echt nix aan doen Bloos!)


joh ik kauw ook echt op alles... Knipoog Haha!

Ik heb het ook dat ik altijd 6 keer moet controleren of ik een deur wel goed op slot heb gedaan.

En natuurlijk niet te vergeten dat ik altijd met mijn voet heen en weer beweeg als ik zit..
Laatst bijgewerkt door wendytj4h op 24-08-03 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:00

voet bewegen als ik zit Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:01

Pyama mouwen kauwen... Op zondagochtend heeft dat ding echt te voorduren als ik niet hoeft te werken...

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:06

Ynzo schreef:
Ik zit altijd met m'n been te trillen als ik zit, schijnen veel mensen zeer irritant te vinden om tegenaan te kijken Tong uitsteken

tja, daar heb ik dus ook last van Haha! en inderdaad geloof me, de meeste mensen vinden het niet prettig als ik dat doe Tong uitsteken

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:10

Ynzo schreef:
Ik zit altijd met m'n been te trillen als ik zit, schijnen veel mensen zeer irritant te vinden om tegenaan te kijken Tong uitsteken


hahaha, dat heb ik ook, ik hoor vaak mijn zussie zeggen: "zit nou niet zo te wemelen!"
maar de mensen die het niet doen weten niet hoe fijn het is(alhoewle ik het soms niet meer in de gaten heb dat ik het doe *LOL* )

(ook als ik iets pak, en ben bang dat ik dat (want het si belangrijk)vergeet moet ik ook wel 3x controleren of ik het zeker heb...

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:12

Grijze haren trekken.Alleen als ik het blijf doen word ik kaal Verward

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:14

xxlindaxx schreef:
maar de mensen die het niet doen weten niet hoe fijn het is


Hoe moet dat dan Schijnheilig

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:15

Ik bijt op de nagelriemen van mijn vingers.....kan het niet tegenhouden. Boos!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:19

Ik trek ook nog de dode punten uit mijn haar Haha! FOUT!!!!!!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:22

xxlindaxx"]
maar de mensen die het niet doen weten niet hoe fijn het is(alhoewle ik het soms niet meer in de gaten heb dat ik het doe *LOL* )
[/quote]

Haha, ik heb het zelf ook nooit door inderdaad. Maar, als ik m'n been stil houdt voor iemand zit ik me mateloos te irriteren aan m'n been Tong uitsteken

[quote="Rainie schreef:
Hoe moet dat dan Schijnheilig


Euh...

Je zet je [in mijn geval] rechtervoet op de grond, 'tilt' je hak op, en dan kleine bewegingen op en neer maken, op de bal en tenen van je voet... Maar, leer het jezelf maar niet aan als je verstandig bent Vingers aflikken

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:30

IK kan niet echt stil zitten, moet altijd aan kleine dingen zitten, met m'n voet iets doen of ergens mee frutten! Ook best heel erg irri.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:31

Ik besta uit tikken... alleen op hele tegels stappen (niet op de kieren zeg maar) heb een hekel aan het getal 2.. dus alles waarbij 2 de uitkomst is moet nog een keer extra. (en reken dat maar door want 4 is 2x2) als ik op dit fiets zit moet mijn voet beneden zijn als ik bij een lantaarnpaal. Ik kan niet stil zitten. Moet altidj wat vast hebben. Als ik ga slapen wiebel ik altijd met mijn voet (dan wrijf ik zeg maar over het bed heen)
En zo kan ik nog wel even door gaan! O ja Ynzo dat tikje heb ik ook!

Verder heb ik een vrij normaal leven hoor hahahaha!!!

Iedereen heeft er idd wel "last" van. Denk maar goed na iedereen weet wel een tik bijzichzelf!!!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:37

ik vind dit een leuke topic weet je dat Haha! dat met je voet over het bed essie, dat heb ik ook Haha! alleen dat schijnt een teken te zijn van vermoeidheid waar je tegen loopt te vechten.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:39

Voor mij is het denk ik meer net zo iets als een knuffeltje hebben. Geruststellend en vertrouwd! Zou ook best kunnen door de vermoeidhied hoor... Maar negen van de tien keer heb ik het niets eens door, dan zegt mijn vriend van: "lig eens stil!"

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:41

Kinderachtige liedjes zingen of bedenken Bloos Bloos

En ik begin ook zo ineens te zingen, maak niet uit waar, heel irritant..
Ook heel vaak achter de pc..

Wat ik zoal zing Muziek!

Huilen, huilen heel de dag alleen sta op Indian en droog je traantjes af en kies een pindy uit te kring waarmee je dansen mag... TRALALALALALAALALALALAAAAAAA

Tja en nog veel meer onzin maar daar ga ik jullie niet meer vervelen Schijnheilig
Echt heel erg.. Huilen

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:43

hehe, toen we op vakantie waren was ik me aan het vervelen in de auto en zonder erbij na te denken begin ik ineens:

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
"met tessa geniets"

iedereen schoot in de lach,
toen had ik pas door waar ik mee bezig was *schaam* Bloos

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 22:59

ik heb tijden als ik achter de computer zat en op een pagina moest wachten die langzaam laadde (had eerst een zeer trage computer), met m'n elleboog op de leuning van m'n stoel zitten bonken.
en ik maar een zere elleboog steeds, pfff, snapte er niets van Scheve mond
maar nu doe ik het niet meer

volgens mij heb ik nu geen tik meer hehe, tenminste, ik zou het niet weten Tong uitsteken

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:24

Ik moet met mijn handen/vingers langs mijn haar gaan.

Dan heb ik een plukje haar tussen mijn vingers en dan gaat dan zo maar door Lachen

Zit mijn haar in een staart, dan maar een plant met van die lange dunne blaadjes Haha!
Ik doe het altijd en overal

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:28

Als ik snoepjes eet (bijv. m&m's) moet ik die altijd in een bepaalde volgorde eten.
Dus eerste een gele, dan een rode dan een blauwe en dan weer een gele enz. Echt heel maf. Tong uitsteken

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:34

Ik heb de dwangmatige tic om kentekens te onthouden

wennie schreef:
Als ik snoepjes eet (bijv. m&m's) moet ik die altijd in een bepaalde volgorde eten.
Dus eerste een gele, dan een rode dan een blauwe en dan weer een gele enz. Echt heel maf. Tong uitsteken


En dit komt me ook heel bekend voor *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 23:35

In mijn haren draaien, zeer irritant maar leer het maar eens af!