d'r zit muziek in bij Aar 'n Bie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

d'r zit muziek in bij Aar 'n Bie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:13

Naar aanleiding van dit topic [AM] In tranen om R&B en zoooooooo gelukkig zal ik jullie op de hoogte houden van alle beslommeringen rond R&B.

Rhythem is de rooie 'je-weet-wel' kater die op een maandagmorgen door zijn baasje aan het hek van de opvang was gezet. Hij was daar zo verdrietig over dat hij niet wilde eten. Rhythem is ook behoorlijk vermagerd en vreselijk moe en eten doe hij inderdaad niet. Nee hij vreet en hij schranst Vingers aflikken Gister was ik wat kaas aan het raspen en als een speer kwam hij op de kaas af. Gelukkig laat hij zich heel makkelijk corrigeren in dat ongewenste gedrag. Maar tijdens het raspen van de kaas liet hij een laag brullend gemiauw horen.
R is wel reselijk aan de dunne. Het spuit er echt uit. Dat komt vooral door de stress en de overschakeling op ander voer. Ik hoop dat dat met een week over is.
R zoekt ons steeds op, loopt achter me aan en ligt het liefst voor de computer te slapen als ik zit te computeren en wast zichzelf uitgebreid. Met R komt het dus wel goed.

Blues is een vreselijk dikke poes met een mottig vachtje. Ik heb al hele plukken haar uit haar vacht gehaald en ze ziet er al wat beter uit maar haar vacht is nog erg schilferig. Volgende week ga ik haar een keer wassen. Ze is zo lief, dat laat ze wel toe en ik heb fijne teer-shampoo. Dat hartpilletje dat ze ietdere dag krijgt gaat niet zo makkelijk als verwacht. Ze laat braaf alles toe maar ze houdt haar kaken stijf op elkaar die slimme meid. Ik moet dus wel eventjes wurmen om dat bekkie open te sperren.
Blues eet niet zo goed. Nu doet ze ook niet veel en bovendien is ze echt veel te vet en al op leeftijd dus zo'n ramp is dat niet. Blues kruipt graag in kasten en verstopt zich op allerlei plekjes. Ze houdt ons wel in de gaten maar ze moet echt wennen aan het nieuwe huis en de bewoners. Het valt natuurlijk ook niet mee als je meer dan een jaar in de opvang hebt gezeten omdat je lieve baasje is overleden, en dat allemaal op je 13de.

Mijn andere kat Jerom moet wel wennen aan de nieuwe bewoners. Hij is zelfs een beetje bang voor R&B. De hond vind het allemaal best en R&B weten ook heel goed hoe ze met honden om moeten gaan.

Eigenlijk gaat het super goed. Het is heel fijn om al van die opgevoedde katten in huis te hebben. Ze wisten de bak te vinden, houden zich netjes rustig en maken geen ruzie. Een wat oudere kat uit het asiel heeft echt zo veel voordelen op een kitten! Ze zijn al helemaal opgevoed voor het gebruik in de huiskamer Dus als je zit te denken over een kat: ga eerst eens langs een goed asiel waar ze voor jouw situatie een passende kat kunnen adviseren!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Ashleytjuhh, Colien, dolor, Elmee, Firegirl, IASCrawler, Roosch, Tess__, Vagabondo, xSimonee, YandexBot en 58 bezoekers