Vakantie en ik moet naar de tandarts!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Vakantie en ik moet naar de tandarts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 13:43

Het zal je maar gebeuren. Heb je vakantie, krijg je pijn. Drie weken terug is er een gaatje gevuld (linksboven). Het was een nogal diep gaatje en de tandarts zei me al dat ik pijn kon gaan krijgen. Dan moest ik terug komen voor een wortelkanaalbehandeling! En nu na 3 weken heb ik dus al 2 dagen lang pijn. Het gekke is, is dat het niet die kies is die gevuld is. Mijn hele kaak doet zeer en mijn tandvlees en kiezen onder. Volgende week ga ik een weekje op vakantie dus ik moest echt bellen vandaag. Vanmiddag kan ik om tien voor half 3 terecht. Ik ben echt bang voor zo' n wortelkanaalbehandeling. Ik hoop dat het wat anders is.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 16:09

Balen zeg! Ik kom net terug van de tandarts en hij heeft even gekeken wat het is. Het schijnt dus dat er een gaatje onder een oude vulling zit. Die moet dus weer vervangen worden. Alleen had hij vanmiddag geen plek en kan dus pas morgenochtend terug. Nog langer met pijn zitten!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:26

he wat vervelend!
maar gelukkig is het dan geen wortelkanaalbehandeling (pff wat een word Haha! )

sterkte iig Lachen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:11

Ik moet ook terug komen voor 2 gaatjes, een grote en een kleine Boos! Ik weet wat je bedoeld, zeg maar (au).

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:26

doen jullie tandartsen niet aan verdoven??? Verward

De mijne gelukkig wel en hij kan heel goed spuiten! Ik had laatst ook iets en hij heeft 3 x bijgespoten, net zolang tot ik niets meer voelde (en de rest van de dag als kwijlende ouwe gek rondliep Nagelbijten / Gniffelen )

In ieder geval sterkte morgen!!! Vriendjes zijn?