Rijlessen...eindelijk dan!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 18:51

Ik heb vanmiddag voor de 2de keer rijles gehad en het ging super!! Ik heb nog geen brokken gemaakt en alle voetgangers/fietsers/auto's heel gehouden Haha! . Het is echt heel leuk om auto te rijden, vooral als het regent Knipoog .
Vorig jaar op m'n verjaardag had ik een dag rijles cadeau gekregen van m'n moeder. Je rijdt dan van 09.00 tot 17.00 op een proefterrein in Almere bij VVC. Ik merk nu (bijna een jaar later) dat dat heel erg geholpen heeft. Je hebt al geleerd om de auto onder controle te houden en je bent niet meer 'bang' om te rijden. Volgens mijn instructeur kan ik op mijn verjaardag examen doen 31 oktober (HINT Clown ). Ik doe 2 keer in de week een les van 2 uur. Ik ben vandaag ook al de snelweg op geweest, voelde me helemaal stoer met m'n 100km per uur Sigaar .

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:06

*hihi* je moet op de snelweg eigenlijk bij voorkeur 120km per uur hoor *LOL* en het is inderdaad leuk autorijden, in het begin dan op een gegeven moment werd ik de lessen een beetje beu, kwam denk ik voornamelijk doordat mn instructeur altijd indringend naar zweet rook Misselijk , het autorijden zelf vind ik nog steeds leuk.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:26

Ik zit hier dan met mijn 34 lesuren, net GEZAKT, en vrijdag les... Zegt mijn instructeur (zoon van de vorige): hmm, ik snap niet dat jij niet geslaagd bent, je kan super rijden, dus volgende keer gewoon slagen ok? Ik heb nl genoeg klanten...
*huil* en ik dacht net dat ik HELEMAAL NIET kon rijden, maar goed, ik ga t gewoon weer proberen binnenkort...

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 00:09

Geeft niks Laui! Mijn rij-instructeur zegt dat er maar heeeeeel weinig mensen in 1 keer slagen. Alhoewel ik opeens van iedereen om me heen hoor dat ze het wel in 1 keer gedaan hebben Haha! . Hij zegt ook dat ik 'hoge punten' zal halen met mijn examen. Ik sta denk ik wel behoorlijk voor aap als ik zak op mijn verjaardag... Scheve mond\ .
Positief blijven denken Knipoog .

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 08:30

He die Es.....leuk dat je nu ook het autorijden hebt leren ontdekken *LOL* . Persoonlijk ben ik er helemaal verslaafd aan!! Nou ja das maar goed ook met een baan als vertegenwoordigster Haha!.
Tuurlijk slaag je op je verjaardag....zou toch wel te gek zijn als dat niet ging lukken. Ook ik heb op mijn verjaardag examen gedaan en ben in 1 keer geslaagd Lachen. De theorie heb ik in 2 keer moeten doen Scheve mond\ , zat gewoon niet op te letten en was te snel met antwoorden terwijl ik de hele vraag nog niet eens gelezen had. Stom Frusty. Ach ja, wijsheid komt met de jaren.
Ik zal verschrikkelijk voor je duimen zo rond de 31ste!!
Groetjes Monique

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:26

Weet je wat nog veel leuker is??
120 op de snelweg. Ik denk dat je met 100 km op de autoweg zat. Veel plezier tijdens het rijden en veel succes,

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 16:36

Thanx Monnik Haha! !!

Nee, hoor. Ik reed op de snelweg 100 (hoe kom je anders in Almere Frusty ). Op de snelweg moet je minimaal 80km p/u rijden en meestal maximaal 120km p/u.

Voor mijn eerste keer op de snelweg ging het geweldig!! Ben benieuwd of het examen gaat lukken. Voor theorie kun je trouwens kijken op http://www.gratistheorie.nl *LOL* .

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:00

Autorijden is echt gaaf! IK heb pas 1 les gehad hoor Haha! maar ik hoop dat ik het snel haal. Het was wel moeilijk, je moest overal op letten enzow, alles tegelijk en je had 10 paar ogen en 10.000.000 hersencelle nodig Verward Haha! Hihih, maar alles staat nog recht overeind , ook het haar van mijn instructeur *lol* Schijnheilig Schijnheilig *LOL*

Groetjes ymke

aaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:10

Hoi Lunatic,
veel succes er mee! Het is inderdaad errug cool, maar soms loopt je hoofd wel om van alles waar je aan moet denken!!!
Enne, jij gaat het vast halen de 31e!
Knipoog

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 16:44

Even een vraag aan autorijdende mede-bokkers:
krijgen/kregen jullie ook zo'n spierpijn na de eerste lessen? Ik heb het gevoel dat mijn nek, rug en schouders als een plank aan elkaar vastzitten (au au Verdrietig ) , zou het komen omdat ik het niet gewend ben of omdat ik misschien toch te gespannen zit? Ik heb natuurlijk wel 2 uur achter elkaar les, zou dat te lang zijn dan Verward

orchard ..
Berichten: 20
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:03

hey es je gaat het vast wel halen !!!!!!!! is het leuk autorijlessen? vast wel
ik heb vet zin in zondag jij?
allene vroeg op staan
is wat minder maar jah eff door bijten Haha!
na jah als het maar gezellig is Party!! *LOL*
met beauty is alles ok en ze is vandaag ge kraakt
nou ik spreek je nog xxjes vivienen Party!! Vingers aflikken *LOL*