Kl*te buschauffeurs :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 15:14

Vanmiddag was ik in het centrum broodjes halen en we stonden bij de pinautomaat. Opeens hoorden we een bus toeteren. En een oude man stak net over maar die had die bus niet gezien of kon niet sneller aan de overkant komen. De bus remde wel iets af maar niet veel en we hoorden een harde klap en die bus reed gewoon die man omver!! Die klap was denk ik van het glas dat die man bij zich had (om in de glasbak te doen).

Die man viel dus op de grond en iedereen schrok zich natuurlijk kapot! De buschauffeur kwam naar buiten en gelukkig viel het mee. De buschauffeur zei dat hij er niets aan kon doen maar dat kon hij dus wel. Wat een l*l zeg!! Ik had al een hekel aan buschauffeurs (lekker even over een kam scheren }> ), en elke keer weer bewijzen ze weer dat ze echt kl**tzakken zijn! Boos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:17

Ik heb dit zeker al een keer of 5 voor m'n ogen zien gebeuren (of ik kwam net aanrijden toen het net was gebeurd) bij het busstation in Utrecht. Er zijn heel wat chauffeurs die zo ongelofelijk hard de bocht om komen zeilen en dan niet eens uitkijken. Om van taxichauffeurs nog maar te zwijgen. Terwijl er juist bij zo'n busstation de hele dag ik-weet-niet-hoeveel mensen rondlopen. Dan mag je toch verwachten dat ze een beetje uitkijken?

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:20

O wat zijn sommige toch ook eikels! Hier bij ons heb je ook van die laffe valse chauffeurs. Kom je aanrennen om de bus te halen, doet die de deur net voor je neus dicht en gaat nog zwaaien ook als die wegrijdt. Serieus, dit heb ik vaker dan 1 keer meegemaakt!
Boos! Maar van die oude man is helemaal erg! Boos! Boos! Boos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 15:54

Ja he! En deze chauffeur kwam nog niet eens de bocht om, maar zag die man al tijden van te voren oversteken, maar hij wilde gewoon niet afremmen!! Frusty Boos!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:10

Ik snap wel dat ze een beetje lomp rijden want ze zullen toch een beetje 'overwicht' moeten hebben, als ze voor ieder winkelend persoontje stil moeten gaan staan kom je al helemaaaaaaaaaal nooit meer op tijd.

Maar je kan het inderdaad overdrijven zeg Boos!
Niet lief dit Frusty