Wat voel ik me Rot!....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Wat voel ik me Rot!....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:25

Nou zoals de meesten al weten,ben ik niet vrijgezel meer... Haha!

nu komt ie: er is aaaaldoor al een meisje naar Mijn Lief aan het smssen,geen gewone,je weet wel van die "liefdes-verklaringen" Boos! logisch toch dat ik dan ga vragen enzo aan hem wat dat te betekenen heeft,hebben er al ruzie over gehad...maar hij zweerde dat hij niks terug stuurde,nou ik geloof(de) hem!
totdat ik stiekem op zn msn zat en dat wicht tegen hem (ikke dus stiekem) begont te kletsen...kom ik erachter dat hij wel naar haar smst,dat zij mega-sexy is enzo...nou vreselijk...ik heb het net gehoord,ik kan wel door de grond zakken!..ik voel me zo vern**kt,zo scheinheilig..en dat meisje maar aardig doen tegen mij...wat moet ik nou...ik voel me echt poedersuiker

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:27

jesus dat is een naaistreek..
Ik zou het hem betaald zetten Knipoog Tong uitsteken
Of hem er mee confronteren en dan roepen dat hij een zak is ofzo..
Veel sterkte.. En denk eraan.. GIRL POWER Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:28

Confronteer je vriend ermee. Eerlijkheid is het belangrijkste, vind ik. Vreemd dat hij hier blijkbaar niet eerlijk over is. Dat maakt dat je wel gaat twijfelen aan zijn bedoelingen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:37

Ja meteen confronteren en wegwezen....als hij je echt wil komt ie je wel achterna en doet hij zijn best om je weer terug te krijgen...zo niet, dan weet je dat het niets voorstelde aan zijn kant.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:40

*zucht* daar ben ik juist zo bang voor he... Huilen terwijl ik toch wel de indruk kreeg dat ie gek op mij was ... Verdrietig dan weet ie ook dat ik hem stiekem op msn "controleer"..
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 19-08-03 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:40

Pfffffffff das balen. Ik zou het gewoon zeggen. Kijken hoe hij reageer en dan samen praten hoe het verder moet.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:43

als het waar is, dan is hij het echt niet waard om iemand als jou te hebben,
ik ben een hele rare in dat soort dingen en weet niet of ik het op bokt mag zeggen, maar ik zou hem een flinke vuist in zn gezicht geven, haha
het is wel heel banketstaaf voor je,
hij is je echt niet waard hoor als hij je dit flikt, dr zijn zat andere leuke jonges die niet van dit sort streken flikken,
kop op he

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:51

confronteer hem met z'n gedrag en daarna wegwezen. hij zal het in de toekomst waarscheinlijk nog wel een keer doen.
en zoals al gezegt word, er zijn genoeg andere jongens die dit niet doen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:56

dank jullie voor de reacties ben blij dat ik het kwijt kan Lachen ,zelf denk ik er eigenlijk ook zo over,wat denkt hij wel niet!...morgen zie ik hem,ik zal er eens een nachtje goed over slapen hoe ik dit aanpak

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:21

Als het echt zo is vind ik hem nogal zielig zeg.... vertel het hem maar ja! en zoek lekker verder naar iemand die echt om je geeft.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:34

Ken het dilemma... confronteren met de kans dat het echt waar is, of niet confronteren en onzeker blijven?

Ik zou maar voor het eerste gaan, zo'n figuur ben je - al geloof je dat misschien nu zelf even niet - beter kwijt dan rijk. Wat een prutser zeg...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 01:55

Goh lik op stuk beleid. pb me je nummer maar en ik ga jou allemaal leuke berichten sturen. Verzin maar een naam en die zet ik er wel onder.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 02:13

wahahaahaha GOO Heike

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 06:27

Oeioei! Heike op oorlogspad?
Maar ja, het probleem is daarmee niet weg...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:15

Wat een sukkel. Misselijk

Wat moet zo'n leuke meid als jij (heb even je profiel bekeken) nou met zo'n loser die schijnbaar een chronisch aandachtsgebrek heeft. Er zijn zoveel LEUKE mannen op deze planeet, laat deze sukkel maar lekker naar zijn SMS-chickie gaan.... nadat jij hem natuurlijk heel nieuwsgierig gemaakt hebt met al die mysterieuze SMS-en die jij ontvangt... Nagelbijten / Gniffelen

Way to go Heike!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:14

Franca schreef:
Ja meteen confronteren en wegwezen....als hij je echt wil komt ie je wel achterna en doet hij zijn best om je weer terug te krijgen...zo niet, dan weet je dat het niets voorstelde aan zijn kant.


daar ben ik het mee eens!!
kom op meid je bentw el wat beter waard.. ik denk dat als het echt niest vorosteld die meid hij ook wel zou zeggen dat hij haar ook sms't.. bah mensen die liegen!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 16:38

Heike schreef:
Goh lik op stuk beleid. pb me je nummer maar en ik ga jou allemaal leuke berichten sturen. Verzin maar een naam en die zet ik er wel onder.


iedereen bedankt voor de reacties,vin ik echt leuk!

En heike: haha super idee!!...vanavaond issie er,ik heb al met hem gebeld..hij gaf het wel toe,maar dat hij er verder geen bedoelingen mee had,het is ook moeilijk uit te leggen natuurlijk hier op bokt over hoe hij zelf is,ik hoor zn verhaal vanavond wel aan,en ik zal dan eens beslissen wat ik moet..ik heb al zolang met hem,gaat heeeel goed enzo,en dat wil ik ook niet zomaar opgeven...maar jah als het niet anders is: Dan zal ik jou wel even Pben heike!! "mijn (onze) wraak zal zoet zijn" Cool

En jennygirl: bedankt voor het compliment Bloos *bloos*