whooo oppassen aub...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 11:33

Als ik lees "De Harde Kern" lopen bij mij de rillingen over mijn rug en gaan mijn nekharen overeind staan (en ik heb nog wel lang haar). Ik begrijp dat dit mede ook over mij gaat. Ik zet niet vaak een reactie neer maar als ik het doe krijg ik nu het idee dat IK afgezeken wordt, omdat ik niet in de Harde Kern zit????? Vind ik ook een beetje raar moet ik eerlijk zeggen. Het is zoals ik hier al eerder las een forum waar je ook negatieve reacties kunt krijgen. Dat is toch ook de bedoeling?? Of begrijp ik nu weer dat het alleen zo is dat je iets positiefs mag zeggen? Over al de opmerkingen bij Stef van jullie heb ik me echt boos gemaakt hoor. Jullie zeiken iemand af die een reactie geeft op iemand. Dat mag wel omdat jullie in "De Harde Kern" zitten??? Bij Horses prijsde jullie zelf het Bokt forum aan en daardoor komen er hier ook veel mensen van horses. Als jullie dit niet hadden gewild had je het stil moeten houden en dan hadden jullie hier met de vast kliek gezeten. Ik vond het altijd ook heel gezellig hier maar na dit gebeuren ga ik ook mijn vraagtekens zetten hoor. Hoe zal het hier zijn na het bokt weekend? Nog een grotere Harde Kern?????


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 11:42

Was niet naar jouw bedoeld Stef. Maar ik wilde even wat duidelijk maken. Ben trouwens blij dat jij niet wakker ligt (in je nieuwe bedje hahahaha) van de negatieve reacties.
Als de rest dat dan ook niet doet wordt het hier inderdaad misschien een stuk gezelliger.

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 13:45

Annemieke,

Ik wil nog even op jouw berichtje reageren. Jij zegt daar waar meningen worden geuit zullen altijd voor- en tegenstanders van een mening zijn, dat maakt het plaatsen, lezen en beantwoorden van berichtjes juist leuk!
Dit ben ik helemaal met je eens. Maar ik weet ook dat hier mensen zijn die het daar blijkbaar niet mee eens zijn en die zitten in die Harde Kern. Want van hun mag je alleen positief reageren en als iemand negatief reageert op een berichtje van de "Harde Kern" krijg je heel de Harde Kern over je heen. Zo dat wou ik nog even kwijt.


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 14:12

Ik kom hier nu vanaf 5 februari. Het is me tot nu toe ook heel goed bevallen maar als ik lees dat er nu een harde kern is en als ik zie hoe er gereageerd wordt door de harde kern op iemand dan ga ik echt mijn vraagtekens zetten (ik val geloof ik in herhaling).

Jij zegt ook als niet normaal kunt reageren, reageer dan niet! en daar ben ik het helemaal mee eens. Maar dan moet de harde kern wel weten dat dit ook voor hen geldt.

Laat IEDEREEN in zijn/haar waarde en accepteer elkaars mening. Ik denk dat dat het belangrijkste is en zo houden we het hier met z'n allen ook gezellig. Zowel de harde kern als de mensen die af en toe reageren of net nieuw zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Annienke, Balou_k, Exorcizamus, grace1989, Grainey, IASCrawler, leonie1988, Sizzle, YandexBot en 172 bezoekers