Aaaahhh ik heb mijn eerste rijles gehad *woow*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 20:17

Ik was zo zenuwachtig. Voor mij was nog een meisje, die heeft zichzelf naar huis gereden.Toen gingen we de polder in, daar mocht ik achter het stuur, ik hield het stuur heel krampachtig vast. Toen reed ik door de polder, allemaal tegenliggers. Op een gegeven moment zegt Ronald, mijn instructeur, " ohh neej, niet nog iemand met zijn eerste rijles" Haha! Maar het ging goed. Toen zegt ie in ene, okeej hier naar links.Daar moest ik de drukste straat van Soest op. Zoo gaaf, steeds schakelen, en voor het stoplicht sloeg de motor af Schijnheilig Niet mijn schuld hoor, tis toch mijn eerste les Schijnheilig *LOL* Hihih, en toen een rotonde, en alles gehad. De laatste 10 minuten gingen zo goed, ik heb geen enkele ingreep gehad. Goed kijken enzow en ik had het gevoel of ik al jaren reed *proest* Pling Bloos Tong uitsteken Ik had alleen steeds ruzie met dat stomme pookje, ik had bijna de neiging om te zeggen *roer jij maar in de olie* hihih, maar ja het gaat goeed..ik ben heppie en heb nu al weer zin om te rijden. *LOL*
Ik ben dus nog heel, er zijn alleen een paar bomen omver, een fietser plat, en er mist een stoplicht, om het over de deuken van de auto voor me bij het stoplicht maar niet te hebben Hihihi Schijnheilig *LOL* *LOL*

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 21:09

Citaat:
Op 2001-09-17 21:02, schreef francien:
dat is wat ben je leker aan paardrijden kijk je op je horloge is het bijna 7 uur IMKY krijgt haar eerste autorijles.
snel soest uit .
YMKE ik zij nog ga nou niet gelijkt voor de vollen pond hoe veel bonspunten heb je al

_________________
een welsh-cob is een vriend voor het leven

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: francien op 2001-09-17 21:03 ]
</font>


Ik heb al 2000 punten, het ging in ene zoo hard. Oma met zo'n wandelrek, een gozer op een brommer, en zo kan ik nog wel even doorgaan! Lachen hihihi, gelukkig heb ik dat gedroomt en is alles op mijn pad (op de berm na) nog heel...

Lachen

Groetjes ym

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, BlueStocking, Dominique_96, Freyr, Galeobdolon, GrapeshotBot, massiemas, midori, Perros, Priscilla27, Suliko, Tientjeblij en 112 bezoekers