Wanneer hak je de knoop door?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:12

Linda, ik zal je mijn hele verhaal besparen, maar ik had hetgene hierboven zelf kunnen schrijven.

Ik ben 3 jaar met iemand samen geweest en na 1 jaar wist ik het eigenlijk al 'hij is het niet'. En toch nog 2 jaar doorgegaan, want hij was een hele lieve jongen.

Na de dood van mijn vader realiseerde ik me hoe kort het leven eigenlijk is en dat ik mijn tijd en energie aan het verdoen was met iemand van wie ik eigenlijk niet hield (in ieder geval niet zoals een vrouw van haar man zou moeten houden).

Ik realiseerde me dat het bij echte liefde draait om respect, elkaar laten groeien en elkaar accepteren. Toen ik voor werk een tijdje naar het buitenland moest werd het me allemaal duidelijk: het zou gewoon nooit beter worden dan dit en ik werd alleen maar bitchier tegen hem en dat verdiende hij ook niet.

Ik moest dus ook ons huisje verlaten en terug naar mams. Niet ideaal, maar er viel een last van mijn schouders af.

Geloof me, als de tijd daar is, dan weet je het en dan hoef je niet meer tegen elkaar te schreeuwen. Dan is het simpelweg over.

Sterkte!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl



Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 06:35

Life is too short to be unhappy!
Ik heb er twee jaar over gedaan om het juiste moment te vinden, en in die twee jaar was ik niet gelukkig, ging steeds meer werken om maar niet thuis te hoeven zijn etc etc.

Misschien kun je even bij een vriendin logeren of even met vrienden een lang weekend weg. Dan heb je tijd alles op een rijtje te zetten zonder hem in de buurt.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96, DotBot, Ellen_ov, pretty, scappa en 23 bezoekers