Welke telefoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke telefoon zouden jullie nemen?

nokia 6100
3 (15%)
nokia 3510 i
3 (15%)
nokia 7650
3 (15%)
Siemens C55
2 (10%)
Siemens M55
4 (20%)
samsung A800 (niet direct leverbaar)
5 (25%)

Totaal aantal stemmen: 20



Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Welke telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 21:22

Ik kan bij het verlengen van mijn abo kiezen tussen verschillende (gratis) telefoons. Ik heb denk ik mijn keuze wel gemaakt, maar ik wil toch eens weten welke jullie aanraden Haha!

Ik wacht af

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 21:35

Ik ga zelf voor de nokia 6100
Nieuwigheden
Met zijn kleine formaat, zijn brede kleurenscherm en zijn comfortabele toetsenbord is de Nokia 6100 compact en tegelijkertijd praktisch. Er is een vierrichtingsknop om berichten en kalendernotities te schrijven of de talloze functies van je telefoon te raadplegen.

Voeg meer media toe aan je berichten dankzij de MMS-capaciteit van je Nokia 6100. Je kan tekst, geluid, afbeeldingen en foto’s versturen en ontvangen tussen compatibele apparatuur. * Dankzij Java™ kan je je Nokia 6100 individualiseren door interactieve spelletjes, tools voor levensbeheer, reistoepassingen en informatietools te downloaden.

Er is ook GPRS-ondersteuning voor e-mail en om snel te surfen via WAP. Je hoeft je niet eens aan te melden op het netwerk - GRPS is "altijd aan", dus kan je de diensten onmiddellijk raadplegen. Dankzij de elektronische portefeuille in je Nokia mobiele telefoon kan je mobiele transacties verrichten die zowel veilig als comfortabel zijn.


voor info over de foons kan je op de sites kijken, lijkt me niet de bedoeling om overal de info van hierop te zetten Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, kirsten87, Lalidan, Telpeva, YandexBot en 106 bezoekers