tatoeage zetten; pijnlijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:42

Die op m'n schouder was niet zo erg, maar die tussen m'n schouderbladen was behoorlijk pijnlijk. Recht over de ruggengraat daar natuurlijk, en het duurde eeuwig. En natuurlijk doet het pijn - er gaat een naald een paar miljard keer door je huidoppervlak!
Laatst bijgewerkt door 796285 op 17-08-03 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:33

Marjolein schreef:
zit te denken aan mn onderrug of tussen mn schouderbladen. hmm blijft moeilijk.


Ik vind de onderrug erg standaard, tegenwoordig heeft de helft van de 13-jarigen daar een 'tribal'... Waar die van mij zit ben ik heel tevreden over, hij zit er prachtig, symmetisch en makkelijk bedekbaar. Maar dat is geen plekje voor een heel fijnzinnig tekeningetje, om daar mooi uit te komen moet het toch wel een doorsnee van een 5cm minimaal hebben en een beetje zware lijnen, anders valt het helemaal weg...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:15

Een piercing is zo over, kwestie van seconden. Mijn grote tattoage duurde 3,5 uur (wat nog weinig is, d'r zijn er zat die veel langer duurden). Dan heb je het toch wel over iets anders.
Ik was ook uitgeput toen het klaar was, ze hebben me echt zoete thee moeten voeren voor ik weer het verkeer in kon. Allemaal adrenaline - je lijf vind dat je weg moet vluchten van de pijn, dus dat instinct zit je een paar uur lang te onderdrukken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, _Nadia_, _San87_, aliida, Astrid_Brann, batje, Bloemetje75, Bowo, Dewii, Frieke84, Furst, GoogleAdsense, Googlebot, Jolijn_vos, juval, Mar_M, Maren, mylittlejoy, Nienkje_H, NikkivanOlst, nimbletje, Niwla, Petunia27, Renss, Roosch, Selina, SemrushBot, supervon78, Thrive, troetjoek, xPearl en 176 bezoekers