tatoeage zetten; pijnlijk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

tatoeage zetten; pijnlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 12:07

Ik heb eindelijk besloten toch een tatoeage te laten zetten. Ik weet nog niet wat voor een en op welke plek, maar wil graag alvast weten wat jullie ervaringen zijn! Er zijn vast bokkers met tattoos! Lachen


Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 12:43

dat wist ik niet, zal even gaan zoeken! Bedankt voor de tip! Lachen

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 16:52

Ik heb net even in je profiel gekeken Arwen, die over je ruggewervel is ook best wel groot! Dat deed inderdaad vast zeer! ik zit zelf ook te denken aan eentje tussen mn schouderbladen, of op mn schouderblad, dat moet ik nog verzinnen. In ieder geval op een plek die makkelijk te bedekken is, maar wel zichtbaar als ik dat wil. En ik wil maar een kleintje. Ik vind het wel een moeilijke beslissing, het is toch iets permanents...

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 12:44

Het is wel duidelijk dat iedereen het allemaal anders ervaart! Mijn pijngrens ligt niet heel laag, dus ik denk dat het voor mij wel mee zal vallen. Natuurlijk zal ik het wel voelen, maar dat is niet erg! Ik ga denk ik voor mn schouderblad! Piercings vind ik ook erg leuk! Ik wilde er graag eentje in mn tong toen ik met iemand had staan zoenen die een tongpiercing had. Erg lekker! Vingers aflikken Maar ik hou het wel bij een vriendje met een tongpiercing. Ik heb al iemand op het oog, er wordt aan gewerkt! Knipoog En als ik een plaatje heb gevonden en laten zetten komt het resultaat natuurlijk in mn profiel! Kan nog wel even duren, maar jullie horen het absoluut!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Bellatrix, brittms, darkangel23, dinek123, DotBot, ElsbethG, evita2, Fayyah19, Hhilde, Jorex, Kimberley_, Knollboll, Lalidan, laran, larapurdy, lobkew, maxi90, moonsparkle, xU_Blinghx, Zoe_97 en 80 bezoekers