Sony digitale videocamera hoe kan ik de foto's zie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Sony digitale videocamera hoe kan ik de foto's zie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:34

n?

Ik heb vandaag voor de keuring een sony digital handycam geleend. Veel filmpjes en foto's mee gemaakt. Maar nu heb ik de filmpjes bekeken op de camera maar ik kan nergens de foto's vinden, terwijl we toch zo'n stuk of 40 hebben gemaakt Huilen Heeft iemand verstand van deze dingen, waar kunnen die foto's nou gebleven zijn?? Of moet ik de camera eerst met usb aansluiten op de pc en dat dan pas de foto's zijn te zien..

Wie vertelt mij meer?
(de eigenaar van de camera heeft er zelf niet zoveel verstand van Tong uitsteken)

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:39

dus het kan kloppen dat ik de foto's niet kan zien zo op de digi naderhand en ze pas op tv of pc kan zien?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-03 18:40

Dus ik heb ze echt nog??? *hoop hoop*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Benny1996, brennie85, cinniz123, Danseresje, F_Orumster, fetisje, FransienE, LieZ_Horses, marga1, MarJon, Marloes_92, RSLevi, ryukapple, SemrushBot, SunnyHorse, Tine1987, Traiectum, Vinny12511, wisja en 35 bezoekers