Waarom leren ze het nou nooit? |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Waarom leren ze het nou nooit? |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 17:31

Ik word er zo ziek van:

Man te hard gereden, tegen een boom aan, overleden ter plekke. Hij laat vrouw en drie kinderen achter in de leeftijd van 13 tot 18. Te veel gedronken en met ruzie van z'n vrouw gescheiden.

Jongens aan het rally rijden. 1 verliest de macht over het stuur, ramt een andere auto waarin een vader en achterin twee kinderen zitten. Voor hen loopt het goed af (lees: vader en 1 kind in ziekenhuis) en de jongen verongelukt. Te veel gedronken. Als die vader zijn vrouw in de auto had gehad was zij zeker verongelukt.

3 jongens en een meid. Aan het gek doen in de auto. Komen van feest, te veel gedronken. Alleen bestuurder overleefd het ongeluk. De rest overlijd in het ziekenhuis.

Twee jongens komen weg van een cafe. Knallen tegen een boom. Te veel gedronken, alleen bestuurder leeft nog. Ligt in coma.



En dit in een maand bij ons in de buurt Huilen Huilen Huilen Huilen

Waarom gaat er bij sommige mensen geen ??????

Ik word hier zo ver3tig van!!!!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:41

Jee... Zoveel...
Ben er stil van Scheve mond

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 17:41

Zo ken ik er nog een:

Man rijdt (véééééééél) te hard, tegen een boom aan, overlijdt ter plekke... laat zwangere vrouw (zwanger van een 2-ling) en peuter achter.... en hij had zelf ook nog een tweelingbroer... dat is precies een jaar geleden gebeurt bij mij in de buurt.

Ik snap ook niet dat sommige mensen dat niet beseffen... idd om verdrietig van te worden!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:03

Hier staan dat soort berichten ook geregeld in de krant. Je gaat je zo langzamerhand afvragen of er nog mensen zijn die zonder drank op in de auto stappen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:05

Om ff grof te zijn, nemen ze hier in de voorbeelden zichzelf mee de dood in.
Maar vaak zie je ook nog dat ze het zelf overleven, maar de ander waar ze tegen botsen overlijd, dat vind ik dan helemaal erg.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:10

runningkawa schreef:
Maar vaak zie je ook nog dat ze het zelf overleven, maar de ander waar ze tegen botsen overlijd, dat vind ik dan helemaal erg.


Vraag me af hoe familie over zo'n persoon denkt..

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 18:12

Ik denk dat veel mensen gewoon het gevaar onderschatten.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-03 18:26

Gewoon ZONDER drank in de auto stappen, of een bob regelen. Na dit weekend komen er weer berichten in de krant. Wanneer openen de ogen van de mensen die denken dat het zo wel ff kan?

Vooral de bestuurders die zijn blijven leven (begin topic) hebben het psych nu heel erg moeilijk. Stel je voor, je rijd 3 van je vrienden de dood in.......

Bah vreselijk! Boos!