examenuitslag ligt thuis maar ik ben op mijn werk.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

examenuitslag ligt thuis maar ik ben op mijn werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:04

een klasgenootje smste net haar cijfers en nu wil ik de mijne ook weten want dat wordt per post verstuurd maar ik zit dus op mijn werk aaaa ik wordt gek Frusty ben ik geslaagd Slim of gezakt Ziek

zucht ik geef me over en buffel nog even door tot 5 uur en dat race ik op mijn stalenros over de fietspaden naar huis...... *LOL*

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:09

Er is niemand huil huil

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 12:27

Ik ben op de fiets Boos!

SPD bedrijfsadministartie en bestuurlijke informatievoorziening het gaat dus om 2 certificaten.... ik hou het bijna niet meer....
Heb een email gestuurd misschien mailen ze de uitslag wel maar ik vrees van niet, ik ga lekker op tijd naar huis ik wacht al 2 maanden het examen was in juni....

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 15:24

Tja ik ben dus eerder naar huis gegaan en dat had ik net zo goed niet kunnen doen!ik heb dus 2 onvoldoendes! een 5 en een 3 ik huilde me te barsten ik heb er zooooo hard voor gewerkt en dan krijg je dit!
Ik twijfelde al of ik wel door zou gaan met de opleiding en mijn baan en nu zie ik het helemaal niet meer zitten..... zucht wat moet ik nu?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 15:58

Ik geef niet zo maar op ik ben al zo vaak gezakt ik haal het steeds net niet en ik dacht echt dat ik tenminste 1 vak had gehaald. Op mijn werk hechten ze er ook heel veel waarde aan, ik zie nu al op tegen maandag, ik had toch al niet zoveel zin de laatste tijd maar nu zie ik er helemaal als een berg tegen op.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 22:19

Die wil is er even niet....
Ik mag het zo vaak doen als ik wil elk jaar in juni en december zijn er examens dus daar ligt het niet aan alleen de werkgever betaald maar 2 keer per vak Boos!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Akshay, BoJessie, corinec, Daphx93, GaitMonster, GoogleAdsense, linoleum, moeshie, Petra_O en 67 bezoekers