Amerika zonder stroom !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:17

Ja op de 120 ste verdieping in de lift en niet weten waarom getver.
Trouwens net zoon in Boston gebeld die wist van niets, radio had niets gemeld Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:27

Ze zeggen op CNN dat het met onze eigen worm te maken heeft. Ik ga even onze agregaat nakijken

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 22:28

Overigens mijn zoon was aan het werk daar hebben ze geen radio aan, maar in de auto had ie niks gehoord.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:54

Een vroegere Amerikaanse minister van energie zegt dat het net niet deugt.
Dat klopt ik heb mij in de USA verbaast over de enorme discrepantie tussen de high tec van b.v. het leger en de deplorabele staat waarn de elektriciteits voorzieningen zich bevinden.
Houten schots en scheef staande palen die eruit zien of ze sinds het koloniale tijdperk niet meer zijn vernieuwd.
Draden van diverse diktes soms 20 stuks aan elkaar geknoopt en hier en daar angstwekkend laag bij de grond of boven de wegen.
Overigens die wegen Verward , nergens zoveel gaten gezien als daar in het wegdek in de grote steden zelfs.
Inplaats van het uitzenden van een soldaat in vol ornaat, kan al heel wat gerepareerd worden

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, cinniz123, DotBot, F_Orumster, fetisje, HarmanyL, inge_romeo, Jaydee_WP, Lanoca, marga1, Marloes_92, Milando, RSLevi, ryukapple, SunnyHorse, Sydney_Zorro, Traiectum, WendyKtH en 35 bezoekers