De grote stad Amsterdam...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:36

daarom en daarom alleen zet ik mijn auto nooit meer op slot. Ik heb een botsauto en als hij je niet mag dan kom je niet eens de straat uit. Voor stelen hoef ik dus niet bang te zijn. Verder kunnen ze hem alleen maar opruimen. Ligt niks maar dan ook niks van waarde in. Volgens mij heeft er wel eens iemand in liggen slapen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:40

Haha, ja, die paardendekens Haha!. De deur gaat bij mij wel op slot, omdat je anders ook voor schade binnenin of diefstal niet verzekerd bent en dat voorkom ik toch maar liever.
Als het goed is wordt hij gewoon weer rood gespoten en anders hoop ik op een leuk motiefje.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:50

Citaat:
Deze zomer toont De Parade meer dan ooit een bonte verzameling tegendraadse ideeën die haaks staan op de heersende netheidscultuur.... Draait hij Elvis dan staan de mensen vanuit de heupen te twisten met de bilpartij.
raar dat je dit niet leuk vindt lov, want ik vind jou wel iemand die lekker twist met de bilpartij!

Tong uitsteken:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:58

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
Deze zomer toont De Parade meer dan ooit een bonte verzameling tegendraadse ideeën die haaks staan op de heersende netheidscultuur.... Draait hij Elvis dan staan de mensen vanuit de heupen te twisten met de bilpartij.
raar dat je dit niet leuk vindt lov, want ik vind jou wel iemand die lekker twist met de bilpartij!

Tong uitsteken:P:P:P:P:P:P:P:P:P


Niet op Elvis SP Haha!.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:11

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
Deze zomer toont De Parade meer dan ooit een bonte verzameling tegendraadse ideeën die haaks staan op de heersende netheidscultuur.... Draait hij Elvis dan staan de mensen vanuit de heupen te twisten met de bilpartij.
raar dat je dit niet leuk vindt lov, want ik vind jou wel iemand die lekker twist met de bilpartij!

Tong uitsteken:P:P:P:P:P:P:P:P:P


Ik bedoel niet het dansfestijn Parade, maar zo'n festival bij de Amstel waar allemaal cabaretvoorstellingen, toneelstukjes en eettentjes zijn. Een beetje een cultureel gebeuren dus.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:12

lang leve de communicatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:12

Franca, daar gaat de post van SP ook over.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:24

Oh oke, verkeerd begrepen dan. Solly.