Wast zou jij doen??? Probleempje.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Wast zou jij doen??? Probleempje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 21:39

Ik heb een paar maanden terug een rijbroek via Bokt verkocht. Ik zou er 15 euro voor krijgen, incl. verzendkosten.

Zij zou het geld overmaken en ik zou dan die broek opsturen. Dus ik braaf die broek opsturen, kostte me 5,50, best veel (meer dan 12 gulden, haha, ik reken nog steeds om).
Na een week had ik nog geen geld, ik haar pb-en. Kreeg te horen dat ze het vergeten was, ze zou daarom 20 ipv 15 euro overmaken. Later had ik nog niets, kreeg ik te horen dat het overmaken niet luktte Verward en ze zou het opsturen. Nou best, maar ong 2 maanden nadat ik de broek had verzonden had ik nog niets gekregen. Dus ik op internet haar nummer zoeken, ik had namelijk haar naam en adres. Ik haar bellen, zegt ze dat ze erg ziek is en het vergeten was, en het alsnog zou doen. Maar dat is alweer ong een maand geleden.

Wat zouden jullie doen? het vergeten, nogmaals bellen of iets anders?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:43

Nooit vergeten!
Ik zou haar nogmaals bellen totdat ze het geld geeft!
Eigenlijk zou ik ook pas de broek hebben opgestuurd wanneer ik het geld in bezit zou hebben gehad maar dat kun je nu niet ongedaan maken.
Ik zou er echt op aan gaan dringen want het word nu wel eens tijd (ziek of niet vind ik dan) om dat geld eindelijk eens op te sturen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:47

Ik zou nog een keer contact met haar opnemen en haar een week de tijd geven. Is het geld dan niet bij jou binnen dan moet je gewoon bekend maken op BOkt dat zij dus niet goed voor haar geld is. Geen Stijl vind ik dat soort dingen, kan er ook heel boos om worden

Trebho

Berichten: 65
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:49

Je kunt ook gewoon bij haar langsgaan om het geld op te halen.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 21:55

Het probleem is dat ze in Zoetermeer woont en ik in Velp, en langsgaan dus eigenlijk geen optie is.
En ze is ook al heeeeel lang niet op bokt geweest, eigenl;ijk ongeveer sinds ze de broek heeft gegeven.
En vanaf stuur ik dus echt pas dingen op als ik het geld binnen heb.

Hmmm... ik ga haar nog maar eens bellen, hopelijk helpt het (ik heb alleen eigenlijk een hekel aan bellen, kweet ook niet waarom)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 21:58

Incassobureau Kim komt wel in actie Cool Cool , zou het eerst nog eenmaal vriendelijk vragen en anders haal ik het wel op bij haar als het te moeilijk is voor haar,

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-03 22:00

Haha, dank je!!! Ik zie het al helemaal voor me! Ik bel haar morgenavond wel, en dan laat ik het je weten. Hoeveel vraagt incassobureauKIm voor haar diensten???

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:02

niks hoor. Het heeft je al genoeg gekost

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:38

Heb ik ook al eens gehad...wel betalen niet leveren, dus andersom..
Ik weet niet wat dat is..
Inderdaad termijn geven. Niet betalen, dan aktie.
Eind van de maand ben ik ook in de buurt daaro...dan krijg ik dat geld echt wel!!!