voor Stef

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 20:16

ok erg kinderachtig fenna Lachen
zal niks zeggen. ik vind het aan de ene kant niet eerlijk. er is een kasn ja dat sanne liegt (zeg dus niet dat ze dat doet!) stel ze doet het niet voelen jullie je dan niet banketstaaflig? ik vind het knap kinderachtig om stef zo aan te vallen (o.a pj damn he) ieder mag zijn eigen mening hebben al is ie niet zo gewenst. ach ja heb ik mn zegje weer gedaan.

sorry

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:18

Sorry hoor maar ik vind het echt walgelijk van jullie dat je het hier zo neerzet Boos! Boos!
Ook al geloof je niks van het verhaal van Sanne dan hoef je het hier toch niet zo neer te zetten...
Wat als blijkt dat het nou wel waar is? Wat zou jij ervan vinden als jouw familie is overleden, je zet het op bokt en dan krijg je reacties dat je uit je nek l*lt, niet echt aardig of wel dan Misselijk
Ik vind dat je beter lekker met stef kan gaan PB-en over dit onderwerp, dan hoeft niet heel bokt van jullie zwartmakerij mee te genieten. Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:20

Ohja...gezellig.
Gaan we nu welles nietes doen?
Ik heb ook mijn vragen gehad bij het verhaal van Sanne maar geef haar het voordeel van de twijfel.
Je kunt het gewoon niet maken om zo'n actie op te starten met in je achterhoofd het idee dat Sanne echt 4 familieleden is verloren.
Dus ik zou zeggen: als je twijfelt, hou je er dan stil over en hou de eer aan jezelf in plaats van zo'n botte actie op te starten Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:23

gatverdamme!!!!!!!!!!!!!!!!! wat zijn jullie voor een steeltje ongeloofelijke vuile achterbakse onderkruipers ik walg van jullie mensen!!! echt! hoe kan je nu zo worden! dat vraag ik me f! rechtuit zijn is vet ok maar dit gaat te ver en hoop dat dit bericht verwijderd wordt waar ik op reken ! sorry Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:27

Inderdaad, kinderachtig..

Een 'wedstrijdje''.. Pff, hoe oud zijn we.

Maar goed, er is een slotje op dat topic gezet en zoiets gebeurt niet zomaar. Het is extreem lomp om, nadat er een slotje is geplaatst, maar weer een nieuw topic over hetzelfde te openen.

Volgende keer dat zoiets gebeurd wordt dat topic meteen weggegooid.

Als je problemen hebt met een slotje dan stuur je maar een mail. Je weet me te vinden.

Even voor de rest: Ja, ook Stef is hier op aan gesproken, ik kan het alleen niet hebben als mensen in dit soort topics dan weer beginnen te schelden en op een TOTAAL niet constructieve wijze gaan zitten katten. Wat moet daar uit voort komen? Een discussie? Een oplossing? Verbetering van de situatie? Echt niet dus...
Als het nou gefundeerde en opbouwend gestelde kritiek zou zijn..

Maar nee, altijd is het hetzelfde groepje dat zijn/haar die week opgelopen frustraties maar weer ff op bokt zet om dit soort vage redenen.