Leuk, helpen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 19:38

Hallo allemaal!!

Een vriendin van mij gaat verhuizen samen met haar moeder en de man van haar moeder. Ze zijn nu het huis aan het klaarmaken en ik ben aan het helpen. Gisteravond hebben we van 1 muur bijna al het behang afgehaald. Vanavond maken we die muur af en doen we daarna nog een muur en dan kunnen we morgen beginnen met verfen! Het is echt leuk om te doen!! Party!! Party!! Party!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:40

Party!! coolie ja nou veel plezier hoor! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 19:41

Thanks!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:49

Lekker kluzzen Haha!
vind ik ook altijd heel leuk lekker verven enzo.. Schijnheilig
ff beetje off-topic, in holland staat een huis komt weer he, Dat vind ik altijd zo'n tof programma, al die resultaten enzo heel leuk, maarja
Veel suc6 met klussen he Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:15

Leuk? Vind het wel leuk dat jij dat leuk vindt! *LOL* Ik zelf heb echt een gruwelijke hekel aan klussen, ben er ook echt een super oen in. Hee, ik heb nog een leuke kamer die opgeknapt moet worden. Als je het echt leuk vindt, je bent van harte welkom Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:39

Ik vind klussen ook altijd wel leuk. Het moet alleen niet te lang duren, want anders vind ik het niet meer leuk *LOL*
Veel plezier met klussen.... Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:46

En als je klaar bent kom je dan even bij mij langs, hier is ook nog wel wat te behangen en te schilderen.En je hebt nu ervaring he Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 22:24

jaaaahhh...nu heb ik ook iets *grijnzzz*
me zus gaat ook verhuizen!! in een nog groter huis Bloos
dus iedereen weeer hardstikke gezellig mee helpen tot het weer een paleisje word haha... Haha!
maar het is altijd suoper gezellig (2jaar geleden gingen ze in hun andere huis ook veel behangen en geverft)
ik heb nog veel dingen in dat huis (oude huis dan van hun) waar ik van zeg dit heb ik geverft echt cool!
toen was ik 12 jaartjes nog maar heb ik allemaal verwarmings buizen geverft en die hebben ze nooit meer over geverft ben toen super lang bezig geweest want het moest er mooi uit zien en dat zou je van mij toch niet verwachten Frusty Schijnheilig
maar deuren verven enzo is altijd onwijs cool...vin ik leuk om te helpen haha... Lips are sealed

xxxjes marjolein