Hoe houden jullie dat nou vol??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 14:22

Ik ben dus ook een beetje op mijn lijn aan het letten en probeer gezond te eten en niet teveel!!

MAAR HET LUKT ME NIET!!!!!! Boos!

Ik kan het maar niet volhouden. Dan heb ik een hongergevoel en haal weer wat uit de automaat op school.

Ik weeg nu 71,5 kg bij 1.76m en ik wil dus naar de 66/68!

Wie heeft er tips voor mij om toch gezond te blijven eten, ook al heb je zin in chocola ofzoiets dergelijks!

Ik vind het zo knap van mensen dat ze het vol kunnen houden.
DAT WIL IK OOK!!!! Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 14:26

Hee zus, als je dan toch wat uit die automaat haalt, neem dan een pakje Sultana's ofzo. Doe ik ook. Hier in de automaat hebben ze ook alleen chocola en kauwgom, maar gelukkig werk ik op de 7e en staat die automaat op de begane grond. Dus ik neem zelf Sultana's mee. En appels.

BTW: ik had jou trouwens helemaal geen 71 kilo gegeven. Dan wegen wij in verhouding tot elkaar toch ongeveer hetzelfde, jij 71 bij 1.76 en ik 63 bij 1.69. Maar jij bent toch wel heel anders gebouwd dan ik hoor, veel langer en strakker. Of zou jij soms zwaardere botten hebben? Ach, misschien trekt de aarde wel gewoon harder aan jou...

Nee, flauw. Maar ik denk dat je beter over kunt gaan op de 'gezonde' snacks, als je dan toch die behoefte voelt om te snoepen.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 14:32

Maar ik word altijd helemaal gek als ik geen chocola mag!!!!!

Ik ben gewoon choco-holic denk ik!!! Scheve mond\
Niet leuk!!!!

Maar ik zal het eens proberen.
Ik hoop echt dat het werkt!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 14:39

Fran Fine over chocola: "If you eat it, you crave it, if you stop eating, you stop craving"

Helemaal 100% chocoladevrij lukt mij ook niet (en dan ben je volgens mij wel erg streng voor jezelf) maar als je gewoon minder eet verlang je er ook minder naar. Zo werkte het bij mij wel tenminste.

Verder denk ik dat je het niet zover moet laten komen dat je echt trek krijgt, maar gewoon eerder al een appel oid wegwerken. "Gezond snoep" van thuis meenemen doet ook wonderen. Zet hem op!