10 daagse cursus rijbewijs

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 10:29

Jajaja het is eindelijk zover: ik ga binnenkort beginnen voor mijn rijbewijs. Ach ja, ben nog maar 22 Knipoog
Mijn vader bood gister aan om een groot deel mee te betalen dus nu kan ik eindelijk van start.
Ik wil graag een 10-daagse cursus doen zodat ik er snel vanaf ben (als ik slaag dan... Scheve mond\ ). Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n cursus?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 10:49

Ik kan me dat heel goed voorstellen wat je zegt Karin.
Maar aan de andere kant: na de spoedcursus moet je zelf veel blijven oefenen waardoor je ervaring krijgt en daar hoef je dan lekker niet voor te betalen omdat je je papiertje al hebt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 10:53

Janna: bij een 10-daagse cursus kun je kiezen voor verschillende niveaus. Er vanuit gaande dat ik veel lessen nodig heb, zal ik kiezen voor de cursus waarbij 30 lessen inbegrepen zijn, dat zijn dan 3 uren per dag.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 12:12

Citaat:
Op 2001-09-14 11:57, schreef Karin:
Kweetniet, heb gewoon zelf niet zo'n lekker gevoel bij spoedcursussen. Net of je een jong paard te snel inrijdt, en daar hebben we net een heftige discussie over gehad. Maar misschien trek ik wel weer een kromme vergelijking Haha! .

Denk niet dat mijn lesautootje een trauma krijgt doordat hij direct de weg op moet in een behoorlijk tempo *LOL* Bovendien zal ik wel een ervaren autootje krijgen, dus een 'leer'auto. Je betaalt iets meer maar dan zitten 'de knoppen' er zeg maar al op Haha!

Nu even serieus: ben blij dat er ook enthousiastelingen bij zijn over de 10-daagse cursus. Ik begrijp best dat je pas na die cursus echt leert rijden maar ik wil hem nu eindelijk wel eens hebben eigenlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, anji, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ellen05, Googlebot, GrapeshotBot, grizzlybear, horzieloverr, Keizerinnnn, Lijsken, maitestar23, ManonGrr, ontherun, Sabine, xAlice, zonnebloem18 en 44 bezoekers