Klantvriendelijk winkelpersoneel...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:26

Geweldig al die verhalen

Dan zijn wij toch wel extreem beleefd bij ons. Denk ook niet dat ik er nog lang gewerkt had als ik me zo ozu gedragen.

Maar sommige klanten kunnen ook wel extreem moeilijk doen hoor. Af en toe zou je ze het liefst wat aan doen. Maar we blijven vriendelijk glimlachen en ze netjes helpen....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:29

Wat Marley zegt, horen wij ook wel eens. Mensen die je idd uitgebreid bedanken als je ze gewoon helpt. Of die mensen nu zo beleefd zijn of dat het niet meer normaal is Verward

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:26

Sluitingstijd.....
Krijgen wij altijd alleen maar complimenten over. We zijn hier in het winkelcentrum de eerste die opengaan en de laatste die gaan binnenhalen. Andere winkels hier gaan om 5 of 6 uur echt dicht, wij beginnen om 6 uur met binnenhalen (en er staat nogal wat Haha!). We hebben wel regelmatig tot over zessen klanten, maar wel hele gelukkige klanten over het algemeen.
We kregen er woensdag nog een compliment over, dat wij zo makkelijk en behulpzaam waren, in tegenstelling tot onze collega's van de winkel ernaast. Wij zaten ons wel al 5 minuten op te vreten, maar hebben dat duidelijk goed verborgen Haha!
Waren namelijk mensen die om iets voor zessen nog binnen kwamen en toen voor één of andere activiteiten middag oid gingen inslaan en dus met een stuk of zes tassen (en om tien over 6) weer naar buiten gingen. Toen we ook nog aanboden om even mee te lopen naar de aut, was het helemaal geweldig .

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:50

Blokker vindt ik sowieso geen fijne winkel

En idd, vakkenvullers kan ik me ook behoorlijk aan ergeren.
Ik merk wel dat i ksinds ik zelf achter de kassa sta, een stuk vriendelijker tegen cassieres ben geworden Haha! (niet dat ik daarvoor echt onvriendelijk was hoor). Maar kan me ook veel meer ergeren aan personeel dat niets doet....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler, LuckySeven, NinaCharlie en 119 bezoekers

cron