38 graden in Emmen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:30

Wie de zomer toch uitgevonden heeft....

Ik zat gister nog in Limburg en daar was het idd nog een paar graden warmer dan hier in het noorden.



Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:30

Sundancer schreef:
In Emmen is het hoogste temperatuur gemeten in heel nederland, wel 39,5 graden op 1 moment! (geen wind in het centrum)

Komt omdat wij op de hondsrug zitten....


Zit ik ook.... Verdrietig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:04

MarijeR"]
[quote="Sting"][quote="MarijeR schreef:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat het in Groningen altijd koud is. Ben net even buiten geweest en in de schaduw op de wind (welke wind?) was het "maar" 37,4 graden. In de zon was het meer dan 45 graden. De thermometer ging niet verder en ik heb hem maar uit de zon gehaald voordat ie kapot zou springen...



Nou dat valt toch ook wel mee, ik kwam uit eelde (had ik gewerkt) en ik vond het in gr. wel lekker *koel*
[/quote]
Ik zit ook niet in de stad Groningen.
Volgens wat oude boertjes hier in de buurt is het weer hier (Onstwedde, vlak bij Stadskanaal) ook een beetje raar. Dit gedeelte schijnt veel droger te zijn dan de rest van de provincie en in de zomer warmer en in de winter kouder Verward
Dat laatste valt idd wel op, hier blijft in de winter veel langer sneeuw liggen dan bijv. 15 km verderop.
Er was ook een verklaring voor maar uhm.. dat ben ik even vergeten Rolleyes
[/quote]

Zou best kunnen, maar ik woon wel in de stad en ben weer een aardig stuk weggesmolten vandaag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie