Verstoord dagritme

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Verstoord dagritme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 14:15

Ik word helemaal gek van die hittegolf, ik moet dus nu elke dag rond kwart voor 5 opstaan om de paarden te doen. Maar nu heb ik om 12 uur 's middags al het gevoel dat het zes uur 's avonds is. Daardoor verveel ik me de hele dag te pletter en lig ik om 8 uur 's avonds in bed, maar door de hitte kan ik weer niet slapen en ben ik weer doodmoe de dag erna...Pfff zucht! Verdrietig

Ps. Ik ben een zeur hè hahaha Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:19

hier nog zo'n eentje, het is gewoon niet leuk meer

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:25

Same here, maar dat komt ook omdat ik nu smiddags ga liggen pitten.
Wat moet je anders met die hitte? Ohja en nog heel hard studeren maar dat wil niet echt lukken. Heb nl op 25 augustus een hertentamen.. zielig voor mij he?

Ik zit er trouwens over te denken zo nog ff naar knollie te gaan, ffies een flinke wasbeurt te geven en dr dan weer op stal te zetten (ze staan nu overdag binnen, daar is het wat koeler) wat denken jullie, zou ze daar blij mee zijn?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 14:28

Ik denk het wel De paardjes hier worden ook nu gewassen en dan weer op stal, lekker afkoeling. Alleen nadeel: de vliegen komen dan sneller.... Dus lekker inspuiten Lachen Zullen we gaan pleiten voor een frisse wind hier?

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:31

Ja een lekkere wind zou wel welkom zijn ja

over verstoord dagritme gesproken, doordat ik steeds smiddags slaap, kan ik dus 's avonds niet in slaap vallen en er 's ochtends niet uit komen. Ook wordt ik midden in de nacht steeds wakker. Erg vervelend allemaal

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:33

ja ik verveel me ook kapot.
ik ga s'morgens na stal en mickey binnen zetten enzo en dan weer naar huis,ik lig de hele dag achter de pc,of tv te kijken,en dan tegen de avond weer naar stal.
en als ik terug kom douchen en dan of achterom buiten zitten of weer computeren/tv kijken.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:51

Ik ben 's morgens altijd al om 7 uur wakker en ik ga pas slapen om 11/12 uur.
Al die tijd ertussen moet ik zien op te vullen met zwemmen, computeren en eten...

Ik wil dat dit stomme weer ophoud! Boos!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:12

Vervelen doe ik me gelukkig niet. Ik heb voor 4 vakken herexamens vanaf 21 augustus dus weet me wel bezig te houden. Gelukkig gaat leren redelijk goed hier, ik kan toch niet veel anders doen (buiten iets gaan doen het midden op de dag is me té warm dus ja, dan maar leren Haha!)

Wel voel ik me bij de minste inspanning meestal wel alsof ik bergen heb verzet...

Opstaan doe ik rond 09.00 (ik slaap voorlopig onder omdat het daar frisser is en dat slaapt ook beter), en slapen gaan is na 00.00 pas zodat het goed kan tochten met de ramen tegen elkaar open.

Maar ik denk dat ik als het na het weekend nog zo weer is wel last ga hebben van een verstoord dagritme, want vanaf dan moet ik terug op m'n kamer slapen (moeders komt terug van vakantie dus kan matras moeilijk midden in de woonkamer laten liggen Haha!) en daar is het heet.
*wapent zich met ventilator en natte koude washandjes voor na het weekend*

Als we nu met z'n allen een bokt-regendans doen, op hetzelfde tijdstip, zou dat iets uitmaken (ben ondertussen gek genoeg door dit weer dus zou het nog doen ook Haha!)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 17:22

Ik doe met je mee *LOL* zeg maar wanneer enzo Lachen (en hoe dat moet of maakt dat niet uit, als je maar aan regen denkt?)

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:17

Hier hetzelfde!
Echt erg, en dan moet ik om 8 uur op mn werk zijn !!!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:39

Tss, verwende mensen Tong uitsteken T'is ook nooit goed he..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:14

Ok, vanavond 22.00 regendansje dan (dan is het al wat afgekoeld dus niet al te vermoeiend om te staan hupsen en hopsen Haha!)