De "Deskundigen"...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 15:45

Waar ik altijd een beetje niet goed van word zijn de z.g. Deskundigen die bij rampen e.d. altijd op TV verschijnen. Misselijk

Je hebt deskundigen op het gebied van zus en van zo en van dit en van dat... Weeehhh. Misselijk Veel wijzer word je niet van die gasten, ze vinden alleen zichzelf erg belangrijk. En dan is er eens een keer een deskundige die wel wat zinnigs te melden heeft, wordt er niet naar hem geluisterd! (MKZ:viroloog ben zijn naam kwijt, Simon Bartels of zo??? Verward )

Gisteravond een Deskundige op het gebied van terrorisme. Die was van mening dat de aktie van gisteren alleen door een enorm grote groepering georganiseerd had kunnen worden, met jarenlange voorbereiding. Een paar gekke fanatici konden dit naar zijn mening niet op hun geweten hebben. Jajaja....

Dit vind ik dus een schijnveiligheid oproepen, volgens mij heb je maar een paar gekken (geniale geesten) nodig met verstand van zaken... Boos!



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 09:53

Ik ben het met je eens dat er wat meer voorbereiding en intelligentie voor nodig is om deze aanslag voor te bereiden en uit te voeren dan in het geval van de autobommen in Noordierland en israel.

Maar... wat ik bedoel is dat de deskundige in kwestie ons probeert wijs te maken dat wij als westers land altijd alles onder controle hebben, dit is natuurlijk niet zo. Hij geeft zelf toe dat dit een scenario is wat men niet heeft durven voorzien omdat je dan voor gek wordt verklaard.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 10:59

Ik vond het gewoon erg arrogant klinken dat wij als het grote westen alleen door hele goed georganiseerde groepen met jarenlange voorbereiding aangevallen kunnen worden. Het moet nog maar uitwijzen wie dit op zijn geweten heeft en we moeten nog maar afwachten of wij als burgers ooit de juiste waarheid te horen krijgen.

Wat nou, als de VS inderdaad door een klein groepje terroristen is aangevallen.... Dat zullen ze daar nooit toegeven, vermoed ik... Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sunrise en 9 bezoekers