De grote stad Amsterdam...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

De grote stad Amsterdam...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:23

Het is een fijne stad om in te wonen, maar er zijn ook wat kleine minpuntjes helaas. Vanmorgen kwam ik bij mijn auto en wat bleek: waar gisteravond nog een deurslot zat, was nu slechts nog een groot gat, inbraak dus Boos!. Mijn hele auto is drastisch overhoop gehaald, maar het enige wat de inbreker(s) kon(den) vinden waren paardendekens, transportbeschermers en nog wat van die bende die je in de kofferbak bewaart. De 2 aanwezige radio's zijn gewoon achtergelaten, die zijn niet alleen oud, maar functioneren ook helemaal niet. Verder ligt er niks in mijn auto, geen geld, geen pasjes, geen adres, niks van mijn werk of wat dan ook. Toch is het vervelend natuurlijk om zo je auto terug te vinden.

Eerst maar even naar het politiebureau waar ze braaf pv opmaken, maar verder helemaal niks (kunnen) doen. Na de aangifte heb ik de binnenkant van mijn auto nog even gefatsoeneerd en toen kwam er net een groepje agenten langs lopen en een van hen sprak me nog even aan. De politie kan je soms een heel dubbel gevoel geven, want niet zo lang geleden ben ik nog op een uiterst onbeschofte manier te woord gestaan door een of andere agent over iets ontzettend onbenulligs. Toen die klaar was met zijn onbenullige klusje heb ik nog even gevraagd of hij ook gewoon boeven kon gaan vangen, of schorem kon gaan bekeuren Clown . Onlangs is een vriend van mij het ziekenhuis ingeslagen door een stelletje tuig en de politie was te laf (ja echt) om iets te doen. Sommige dingen gebeuren hier gewoon en de politie kijkt ogenschijnlijk machteloos toe. Wat mij betreft kunnen ze die zeikerige bonnetjes om niks dan ook wel laten zitten als ze in ruil dan wat vaker op ronde gaan.

Zo, nu ga ik mijn auto wegbrengen naar het schadebedrijf en daarna nog eventjes naar kantoor Lachen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:31

Niks de extra airco, alleen maar een gat in de deur, waar eerst het slot zat Boos!.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:05

Het is inderdaad een beetje pech, vooral omdat de schade gewoon lelijk is Boos!.
Rainie, die auto gaat gewoon overal mee naar toe hoor, maar er was thuis in gebroken, gewoon bij mij op de gracht. Eigenlijk stond mijn auto al dagenlang niet op slot, maar gisterenavond heb ik m wel afgesloten, dat is dan weer fijn voor de verzekering.

Nu maar hopen dat ze 'm in de goede kleur spuiten Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 22:36

De vorige keer (jaartje of 4 geleden) was de schade dik 1700 gulden en dat werd gewoon door de verzekering vergoed. Deze keer wordt het ook weer door de verzekering betaald met alles er op en eraan. Morgen gaat ie naar het schadebedrijf. Er is trouwens niets gestolen uit mijn auto, dat komt doordat er ook niks van waarde in ligt. Ik was wel een beetje teleurgesteld dat de boef niet even Lab zijn dekens naar de wasserij heeft gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:49

manic schreef:
Keert de verzekering ook gelijk een nieuwe radio uit? Tong uitsteken


Uh nee, want die oude waren dus niet gestolen ofzo Haha!. Ik had wel kunnen jokken, maar dat hoort niet.

Maar goed, er wordt niet zo vaak ingebroken, de vorige keer is al jaren geleden, valt allemaal reuze mee. In boerendorpen en kleine steden heb je net zo goed criminaliteit en misschien nog wel meer in verhouding.

Parade? Verschrikkelijk gebeuren, bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:17

Jawel hoor, dat weet ik wel. Heel vroeger heette het Boulevard of Broken Dreams en toen mocht ik ook al mee. Genoeg parade gezien to last me a lifetime.
Maar veel plezier op de Parade!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:27

Veel plezier, maar je gaat mij er niet tegen komen, want ik gruwel ervan. Tramlijn 25 rijdt erheen, voor het geval je dat wilt weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:40

Haha, ja, die paardendekens Haha!. De deur gaat bij mij wel op slot, omdat je anders ook voor schade binnenin of diefstal niet verzekerd bent en dat voorkom ik toch maar liever.
Als het goed is wordt hij gewoon weer rood gespoten en anders hoop ik op een leuk motiefje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 15:58

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
Deze zomer toont De Parade meer dan ooit een bonte verzameling tegendraadse ideeën die haaks staan op de heersende netheidscultuur.... Draait hij Elvis dan staan de mensen vanuit de heupen te twisten met de bilpartij.
raar dat je dit niet leuk vindt lov, want ik vind jou wel iemand die lekker twist met de bilpartij!

Tong uitsteken:P:P:P:P:P:P:P:P:P


Niet op Elvis SP Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 16:12

Franca, daar gaat de post van SP ook over.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Afanaisa91, Dayna, jadeken, Jorex, Kimmie235, maringe, Mo_86, Moonfight, purny, Telpeva, xPabloBokt en 69 bezoekers